Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αναλόγως τη χρήσης, το Fuso Canter E-Cell εμφανίζει αυτονομία έως και άνω των 100 χλμ. ενώ, το συνολικό κόστος λειτουργίας του είναι μειωμένο κατά 64% περίπου σε σχέση με τις αντίστοιχες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Οι πιλοτικές δοκιμές χρήσης του Fuso Canter E-Cell έως τώρα

Η νέα αυτή φάση στης δοκιμές αποδοτικότητας των –αμιγώς- ηλεκτροκίνητων εκδόσεων του Fuso Canter E-Cell σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, αναμένεται να βοηθήσει στην εξαγωγή πολύτιμων συμπερασμάτων από τους υπευθύνους της Daimler Trucks, μετά τις πρόσφατες δοκιμές του μοντέλου στη Λισσαβόνα της Πορτογαλίας, όπου και κατασκευάζεται (γραμμή παραγωγής του Tramagal». 
Σε αυτό το πρόγραμμα, οι πιλοτικές δοκιμές του Fuso Canter E-Cell είχαν διαρκέσει από τον Ιούνιο του 2014 έως και τον Ιούνιου του 2015, με τα οκτώ οχήματα που συμμετείχαν σε αυτές να διανύουν καθημερινά περισσότερα από 100 χλμ. κατά τη διάρκεια των δρομολογίων τους. 
Τα αποτελέσματα της χρήσης τους σε πραγματικές συνθήκες ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά καθώς, αποδείχθηκε πως η χρήση των Fuso Canter E-Cell επέφερε όφελος της τάξης των 1.000 ευρώ ανά 10.000 χλμ., από το κόστος καυσίμου και μόνο. 
Παράλληλα, το συνολικό κόστος λειτουργίας των εν λόγω οχημάτων ήταν μειωμένο κατά 64% σε σχέση με τις αντίστοιχες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του Fuso Canter. 
Σε ότι αφορά στο νέο κύκλο πιλοτικών δοκιμών του Fuso Canter επί γερμανικού εδάφους, ο Δήμος της Στουτγάρδης θα συμπεριλάβει στον στόλο οχημάτων του 4 εκδόσεις «E-Cell» με μεικτό 6t. για 12 μήνες όπως αντίστοιχα και η εταιρεία Hermes, η οποία στο παρελθόν έχει συνεργαστεί ξανά με την Daimler AG, στην πιλοτική δοκιμή των αντίστοιχων ηλεκτροκίνητων εκδόσεων του Vito E-Cell. 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Mitsubishi - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ