Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Σχεδιαστικά, ο εσωτερικός διάκοσμος των εκδόσεων «E-Cell» δεν διαφοροποιείται από τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του ιαπωνικού ελαφρού φορτηγού.

Για την πλήρη φόρτιση του Fuso Canter E-Cell απαιτούνται 7 ώρες ωστόσο, η ταχεία διαδικασία φόρτισης τους επιτυγχάνεται σε μόλις μία ώρα.

Επιδόσεις εφάμιλλες ενός επιβατικού οχήματος

Ένα από τα βασικά προτερήματα του Fuso Canter E-Cell είναι πως, ο οδηγός του έχει διαθέσιμη, από το πρώτο δευτερόλεπτο τη μέγιστη ροπή του ηλεκτροκινητήρα που ανέρχεται στα 650 Nm, γεγονός που επιτρέπει στο εν λόγω ελαφρύ φορτηγό να επιταχύνει από στάση σε ρυθμούς αντίστοιχους με αυτούς ενός επιβατικού οχήματος. Φυσικά, όπως σε όλα τα οχήματα της κατηγορίας του, η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 90 χλμ./ώρα. 
Όπως προαναφέραμε, η μετάδοσης της κίνησης γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων ενώ, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί και ως γεννήτρια για την εξοικονόμηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση του οχήματος. 
Όταν ο οδηγός δεν ασκεί πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, όταν το όχημα «ρολάρει» ή όταν επιβραδύνει, η κινητική ενέργεια των τροχών μετατρέπεται σε ηλεκτρική που συσσωρεύεται στις μπαταρίες ιόντων λιθίου. 
Δεδομένης της χρήσης για την οποία προορίζεται (ενδοαστικές μεταφορές), όπου οι συχνές επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις του οχήματος είναι ο.. κανόνας, η μέγιστη αυτονομία του Fuso Canter E-Cell ανά φόρτιση, είναι σε θέση να υπερβεί με άνεση τα 100 χλμ. 
Πληροφοριακά, ο κατασκευαστής αναφέρει πως για την πλήρη φόρτιση των μπαταριών σε παροχή 230V απαιτούνται επτά (7) ώρες ωστόσο, με το ειδικό σύστημα ταχείας φόρτισης τους, η όλη διαδικασία διαρκεί μόλις μία ώρα. 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Mitsubishi - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ