Μεικτό 6,0t. και ωφέλιμο έως 3,0t.
Το Mitsubishi Fuso Canter E-Cell, είχε παρουσιαστεί ως πρωτότυπο, στην Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου (IAA) το 2010 ωστόσο, έκτοτε έχει δεχθεί σημαντικές επεμβάσεις και βελτιώσεις.
Εξωτερικά, η μετεξελιγμένη του μορφή διαφοροποιείται από τις –συμβατικές- πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του ιαπωνικού ελαφρού φορτηγού, χάρη στις συστοιχίες των μπαταριών ιόντων λιθίου (με συνολικό βάρος 600 κιλών και χωρητικότητα 48,4 kWh) που εδράζονται στις πλευρές του πλαισίου, όπου θα υπήρχε κανονικά, π.χ. η δεξαμενή καυσίμου.
Ένας ηλεκτροκινητήρας με απόδοση της τάξης των 150 ίππων αναλαμβάνει την κίνηση του με την μετάδοση της κίνησης να γίνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
Το συνολικό – μεικτό βάρος του οχήματος ανέρχεται στους 6,0t. ενώ, το μήκους 3.400 χλστ. μεταξόνιο, επιτρέπει την υποστήριξη υπερκατασκευών με μήκος έως και 5,0μ. επί του πλαισίου.
Δεδομένου ότι το απόβαρο των εκδόσεων «E-Cell» ανέρχεται στους 3,0t. και ανάλογα με τον τύπο της υπερκατασκευής, οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του Fuso Canter είναι σε θέση να υποστηρίξουν φορτία με βάρος λίγο πάνω από 2,0t., μια επίδοση που επαρκεί για την πλειοψηφία των εφαρμογών που απαντώνται στις μεταφορών με μικρή διάρκεια δρομολογίων εντός της πόλης, π.χ. απορριμματοφόρα οχήματα, οχήματα διανομής προϊόντων κ.ο.κ.