Η σαφής υπεροχή της Isuzu έναντι πολλών ανταγωνιστών της σε ότι αφορά στην ποιότητα και αποδοτικότητα των πετρελαιοκινητήρων που προσφέρει, δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί την ειδοποιό διαφορά και στην περίπτωση της νέας γενιάς του D-Max.
Όπως έχουμε δημοσιεύσει και στο παρελθόν, το νέο D-Max θα είναι διαθέσιμο με έναν ολοκαίνουργιο «Ddi Blue Power» πετρελαιοκινητήρα, με χωρητικότητα μόλις 1,9λτ. και μεταβλητή γεωμετρία turbo «VGS».
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποδίδει ισχύ 164 ίππων (+1 σε σχέση με τον προκάτοχο του) ενώ διακρίνεται για τις πολλαπλές τροποποιήσεις και τα ειδικά κράματα μετάλλων που έχουν χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή του, γεγονός που έχει συμβάλλει στη μείωση του βάρους του κατά 20%.
Με δεδομένη την παροιμιώδη αξιοπιστία των μηχανικών συνόλων της Isuzu και το γεγονός ότι ο νέος 1.900άρης κινητήρας του D-Max δεν απαιτεί την προσθήκη διαλύματος AdBlue κατά την επεξεργασία των καυσαερίων (σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό), καθιστά σαφές πλεονέκτημα του ιαπωνικού Pick-Up σε αυτόν τον τομέα.
Επιπρόσθετα, ο νέος αυτός κινητήρας θα συνδυάζεται με χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων με έξι σχέσεις, επιτυγχάνοντας χαμηλότερη μέση κατανάλωση καυσίμου κατά 10% σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο!
Τέλος, είναι ευκόλως κατανοητό πως η νέα γενιά του Isuzu D-Max θα εφοδιάζεται με ένα πλήρες πακέτο προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού κάτω από όλες τις συνθήκες όπως τα ESP, Hill Descent Assist, Hill Ascent Assist κ.ο.κ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr