Η διατήρηση του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας ενός οχήματος όπως το Actros σε χαμηλά επίπεδα καθΆ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του, δεν είναι μια απλή υπόθεση και η Mercedes-Benz αντιμετωπίζει το ζήτημα από δεκάδες διαφορετικές πλευρές.
Ένας από τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος χρήσης ενός βαρέως επαγγελματικού οχήματος είναι η κατανάλωση καυσίμου και σε αυτόν τον τομέα, η Mercedes-Benz έχει να επιδείξει εντυπωσιακές λύσεις.
Αρχικά, αξίζει να αναφερθούμε στην άριστη αεροδυναμική του νέου Actros όπου η βελτιωμένη μάσκα και ειδικά συστήματα όπως οι –ηλεκτρονικά ελεγχόμενες- γρίλιες του ψυγείου που ανοιγοκλείνουν, συμβάλλουν στη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή του οχήματος καθ κατΆ επέκταση, στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Η ύπαρξη προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το αυτοματοποιημένο κιβώτιο PowerShift 3ης γενιάς αλλά και το Predictive Powertrain Control (PPC), επιτρέπουν στο όχημα να μπορεί –σε αρκετές περιπτώσεις- να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα, αναλόγως της μορφολογίας του εδάφους στη διαδρομή που ακολουθείται (ανωφέρειες – κατωφέρειες, στροφές, κυκλοφοριακή συμφόρηση κ.ο.κ.), χωρίς την συμβολή του οδηγού και πάντα με γνώμονα την διατήρηση της μέσης κατανάλωσης αλλά και της φθοράς των μηχανικών μερών του οχήματος, στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο.
Πέραν όμως όλων αυτών, το Mercedes-Benz Actros έχει να επιδείξει πολλαπλές τεχνολογικές αναβαθμίσεις σε διάφορα μηχανικά του μέρη που στόχο έχουν τη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου, τα οποία λειτουργούν αυτόματα και χωρίς να επιβαρύνουν το έργο του οδηγού. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφερθούμε σε διάφορα βοηθητικά συστήματα όπως η διαχείριση του πεπιεσμένου αέρα που ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτείται, η ρύθμιση της υποβοήθησης της αντλίας του υδραυλικού τιμονιού ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αντλία νερού, το προαιρετικό υδρόψυκτο retarder που επιτρέπει έως και 85% των επιβραδύνσεων του οχήματος να πραγματοποιούνται χωρίς φθορά του οχήματος κ.ο.κ. Παράλληλα, ο υποειδής πίσω άξονας, χάρη στις μειωμένες τριβές στο εσωτερικό του, συμβάλλει τόσο στη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς του φορτηγού όσο και στη μείωση της κατανάλωσης του κινητήρα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr