Από το 2000, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, το Fleetboard, η πρόταση της Mercedes-Benz για τον κλάδο των συστημάτων διαχείρισης στόλου οχημάτων (και όχι μόνο πλέον), βασίστηκε στις δυνατότητες που προσέφερε η τηλεματική και σε λύσεις όπως η αποστολή μηνυμάτων τύπου «SMS» από και προς το όχημα. Παράλληλα, η εταιρεία μπορούσε να ελέγξει ανά πάσα στιγμή τη θέση του οχήματος μέσω GPS. Ωστόσο, από τότε έχει… κυλίσει πολύ νερό στο αυλάκι και πλέον το Fleetboard, η θυγατρική αυτή μάρκα της Daimler AG είναι σε θέση να προσφέρει πολλά περισσότερα στον κλάδο των συνδυασμένων μεταφορών, ενώ εντυπωσιακή αναμένεται η ανάπτυξη του μέσα στα αμέσως επόμενα χρόνια! Σύμφωνα μάλιστα με την επικεφαλής του Fleetboard, δρ Daniela Gerd tom Markotten «… Στόχος του Fleetboard δεν είναι μόνο να συνεχίσει να βελτιώνει τα υπάρχοντα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες του, αλλά να εξελίξει εντελώς νέες λύσεις, γρήγορα και αποδοτικά». Όπως προαναφέραμε, έννοιες όπως: ψηφιοποίηση των διαδικασιών, «SCRUM», «Big Data», «ΙοΤ», Τεχνητή Νοημοσύνη κ.ο.κ., αναμένεται να αποτελέσουν ορισμένες από τις –μέχρι στιγμής γνωστές- βάσεις πάνω στις οποίες θα οικοδομηθεί το επόμενο στάδιο της εξέλιξης του Fleetboard, καθώς η Daimler AG σκοπεύει, σε γενικές γραμμές, να φέρει σε άμεση επαφή στελέχη από τον κλάδο των logistics και των μεταφορικών εταιρειών, με προγραμματιστές και ανθρώπους από άλλους χώρους, προκειμένου να δημιουργήσει ουσιαστικά ένα «εκκολαπτήριο» νέων ιδεών που θα προωθήσουν την επόμενη μέρα στις συνδυασμένες μεταφορές. Ας δούμε λοιπόν μαζί ορισμένες από τις νέες προτάσεις που το Fleetboard είναι σε θέση να προσφέρει άμεσα ή στο προσεχές διάστημα στους πελάτες του καθώς και τα απώτερα πλάνα της εταιρείας, χωρίς να παραβλέψουμε ορισμένες από τις τεχνολογικές καινοτομίες που θα χρησιμοποιήσει για τον σκοπό αυτό…
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr