Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε την αποδοτικότητα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού του νέου Townstar.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε την αποδοτικότητα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού του νέου Townstar.

    Aνετο, αθόρυβο και ευέλικτο

    16.152 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2023)

    Με μήκος αμαξώματος 4,49μ (4,9μ. στις εκδόσεις L2), το Nissan Townstar EV έχει κύκλο στροφής στα 11,75μ., γεγονός που εγγυάται την πολύ καλή ευελιξία του, χάρη και στο μεγάλο κόψιμο του τιμονιού.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     Την ίδια στιγμή, η ποιότητα κύλισης ακόμη και σε… πλακόστρωτα τμήματα του δρόμου, είναι υποδειγματική, χωρίς να παραβλέπουμε την πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας.
     
    Το αυτόματο κιβώτιο ελέγχεται μέσω ενός επιλογέα στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας, όπως επίσης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (3 βαθμίδες), που επιτρέπει στον οδηγό να επιβραδύνει το Townstar ακόμη και σε έντονες κατωφέρειες, χωρίς τη χρήση των φρένων. Η ισχύς της 3ης βαθμίδας δεν επαρκεί για να ακινητοποιήσει πλήρως το όχημα αλλά, μετά από λίγα χιλιόμετρα είναι σαφές πως η χρήση του εν λόγω συστήματος θα υιοθετηθεί πλήρως από τον οδηγό.
     
    Φυσικά, τα προηγμένα συστήματα πολυμέσων, με δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού αλλά και τα αντίστοιχα που αφορούν στην άνεση του αποτελούν έναν… μακροσκελή κατάλογο και σίγουρα καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες του επαγγελματία (έστω και προαιρετικά).
     

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »