Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Με HVO100 (ενυδατωμένο φυτικό έλαιο) θα μπορεί σύντομα να λειτουργεί το Toyota Hilux, ένα πλήρως ανανεώσιμο καύσιμο που παρασκευάζεται από φυτικό έλαιο ή 1η ύλη με βάση τα απόβλητα.

Με HVO100 (ενυδατωμένο φυτικό έλαιο) θα μπορεί σύντομα να λειτουργεί το Toyota Hilux, ένα πλήρως ανανεώσιμο καύσιμο που παρασκευάζεται από φυτικό έλαιο ή 1η ύλη με βάση τα απόβλητα.

Η αλλαγή δεν επηρεάζει την ικανότητα του οχήματος να λειτουργεί με στάνταρ ντίζελ και επιπλέον, λόγω της προσαρμογής στο σύστημα ψεκασμού, υπάρχει μια μέτρια αύξηση στη μέγιστη απόδοση του κινητήρα.

Η αλλαγή δεν επηρεάζει την ικανότητα του οχήματος να λειτουργεί με στάνταρ ντίζελ και επιπλέον, λόγω της προσαρμογής στο σύστημα ψεκασμού, υπάρχει μια μέτρια αύξηση στη μέγιστη απόδοση του κινητήρα.

Τα Hilux και Land Cruiser θα ξεκινήσουν να παράγονται στο 1ο τρίμηνο του 2023 στο εργοστάσιο TSAM της Ν. Αφρικής και αρχικά θα είναι διαθέσιμα στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης.

Τα Hilux και Land Cruiser θα ξεκινήσουν να παράγονται στο 1ο τρίμηνο του 2023 στο εργοστάσιο TSAM της Ν. Αφρικής και αρχικά θα είναι διαθέσιμα στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης.

  • Με HVO100 (ενυδατωμένο φυτικό έλαιο) θα μπορεί σύντομα να λειτουργεί το Toyota Hilux, ένα πλήρως ανανεώσιμο καύσιμο που παρασκευάζεται από φυτικό έλαιο ή 1η ύλη με βάση τα απόβλητα.
  • Η αλλαγή δεν επηρεάζει την ικανότητα του οχήματος να λειτουργεί με στάνταρ ντίζελ και επιπλέον, λόγω της προσαρμογής στο σύστημα ψεκασμού, υπάρχει μια μέτρια αύξηση στη μέγιστη απόδοση του κινητήρα.
  • Τα Hilux και Land Cruiser θα ξεκινήσουν να παράγονται στο 1ο τρίμηνο του 2023 στο εργοστάσιο TSAM της Ν. Αφρικής και αρχικά θα είναι διαθέσιμα στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης.

Το Toyota Hilux με εναλλακτικά καύσιμα

2.200 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2022)

Με τις τιμές των ορυκτών καυσίμων σε δυσθεώρητα ύψη και τον πλανήτη να υποφέρει, πώς θα σας φαινόταν αν το όχημά σας «έκαιγε» χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι; Τι θα λέγατε αν μπορούσατε να φουλάρετε το Toyota Hilux με το ανανεώσιμο HVO100 diesel;

Όταν το Toyota Hilux καίει μαγειρικό λάδι!

  • Συμβατό με HVO100 (ενυδατωμένο φυτικό έλαιο)
  • Πλήρως ανανεώσιμο, μη ορυκτό καύσιμο
  • 1.000 πρατήρια HVO100 στην Ευρώπη
  • Λειτουργεί κανονικά και με diesel
 
Μετά το Proace, η Toyota καθιστά τα δύο πιο «σκληροτράχηλα» μοντέλα της -τα Hilux και Land Cruiser- συμβατά με το HVO100 diesel, ένα μη ορυκτό καύσιμο που κατασκευάζεται από 100% ανανεώσιμες πηγές, όπως το χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι που διαφορετικά θα κατέληγε στα σκουπίδια.
 
Τα εν λόγω οχήματα θα ξεκινήσουν να παράγονται στο πρώτο τρίμηνο του νέου έτους στο εργοστάσιο TSAM της Toyota στη Ν. Αφρική. Μια λεπτομέρεια: θα είναι διαθέσιμα για τις αγορές της Δυτικής Ευρώπης. Αρχικά τουλάχιστον…


Η αλλαγή δεν επηρεάζει την ικανότητα του οχήματος να λειτουργεί με στάνταρ ντίζελ και επιπλέον, λόγω της προσαρμογής στο σύστημα ψεκασμού, υπάρχει μια μέτρια αύξηση στη μέγιστη απόδοση του κινητήρα.

Η αλλαγή δεν επηρεάζει την ικανότητα του οχήματος να λειτουργεί με στάνταρ ντίζελ και επιπλέον, λόγω της προσαρμογής στο σύστημα ψεκασμού, υπάρχει μια μέτρια αύξηση στη μέγιστη απόδοση του κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το HVO100 ως καύσιμο

Για τους λιγότερο μυημένους, σημειώνεται πως το HVO100 (ενυδατωμένο φυτικό έλαιο) πληροί το ευρωπαϊκό πρότυπο ποιότητας EN 15940 για το παραφινικό ντίζελ. Έχει υψηλότερο αριθμό κετανίου (c80) από το τυπικό ντίζελ και έχει χαμηλότερη περιεκτικότητα σε θείο και αρωματικά. Παρασκευάζεται από φυτικό έλαιο (φοινικέλαιο, κραμβέλαιο) ή πρώτη ύλη με βάση τα απόβλητα (για παράδειγμα χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι).

Λειτουργεί και με «κανονικό» diesel

Η κύρια τεχνική αλλαγή σε σχέση με τα τρέχοντα οχήματα είναι η προσαρμογή του συστήματος έγχυσης καυσίμου για την αύξηση του όγκου του καυσίμου. Αυτό απαιτείται καθώς το HVO100 είναι λιγότερο πυκνό από το τυπικό ντίζελ. Η αλλαγή δεν επηρεάζει την ικανότητα του οχήματος να λειτουργεί με στάνταρ ντίζελ, επομένως οποιοδήποτε καύσιμο μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθημερινά. Ως αποτέλεσμα της χρήσης HVO100 και της προσαρμογής στο σύστημα ψεκασμού, υπάρχει μια μέτρια αύξηση στη μέγιστη απόδοση του κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε