Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τα Peugeot E-Boxer, Citroen e-Jumper (φωτό) και Opel Movano-e αντικαθιστούν τις μπαταρίες των 70 kWh, με νέες χωρητικότητας 75 kWh.

Τα Peugeot E-Boxer, Citroen e-Jumper (φωτό) και Opel Movano-e αντικαθιστούν τις μπαταρίες των 70 kWh, με νέες χωρητικότητας 75 kWh.

Οι μεγαλύτερες μπαταρίες αυξάνουν την αυτονομία των τριών Μεγάλων Ηλεκτρικών Van από τα 224 στα 248 χλμ.

Οι μεγαλύτερες μπαταρίες αυξάνουν την αυτονομία των τριών Μεγάλων Ηλεκτρικών Van από τα 224 στα 248 χλμ.

Αμετάβλητες παραμένουν οι μεταφορικές δυνατότητες των τριών Ηλεκτρικών Van, με τον χώρο φόρτωσης να έχει όγκο ως και 15 κ.μ. και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο να ορίζεται στα 1.100 κιλά.

Αμετάβλητες παραμένουν οι μεταφορικές δυνατότητες των τριών Ηλεκτρικών Van, με τον χώρο φόρτωσης να έχει όγκο ως και 15 κ.μ. και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο να ορίζεται στα 1.100 κιλά.

Σε έναν AC φορτιστή των 22 kW, πλέον απαιτούνται 4 ώρες (από 8 ώρες που ήταν έως τώρα) για να πάνε οι μπαταρίες από το 0% στο 80% πληρότητας. Σε έναν DC ταχυφορτιστή ισχύος 50 kW, μία ώρα είναι αρκετή

Σε έναν AC φορτιστή των 22 kW, πλέον απαιτούνται 4 ώρες (από 8 ώρες που ήταν έως τώρα) για να πάνε οι μπαταρίες από το 0% στο 80% πληρότητας. Σε έναν DC ταχυφορτιστή ισχύος 50 kW, μία ώρα είναι αρκετή.

  • Τα Peugeot E-Boxer, Citroen e-Jumper (φωτό) και Opel Movano-e αντικαθιστούν τις μπαταρίες των 70 kWh, με νέες χωρητικότητας 75 kWh.
  • Οι μεγαλύτερες μπαταρίες αυξάνουν την αυτονομία των τριών Μεγάλων Ηλεκτρικών Van από τα 224 στα 248 χλμ.
  • Αμετάβλητες παραμένουν οι μεταφορικές δυνατότητες των τριών Ηλεκτρικών Van, με τον χώρο φόρτωσης να έχει όγκο ως και 15 κ.μ. και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο να ορίζεται στα 1.100 κιλά.
  • Σε έναν AC φορτιστή των 22 kW, πλέον απαιτούνται 4 ώρες (από 8 ώρες που ήταν έως τώρα) για να πάνε οι μπαταρίες από το 0% στο 80% πληρότητας. Σε έναν DC ταχυφορτιστή ισχύος 50 kW, μία ώρα είναι αρκετή

Αυξημένη αυτονομία για τα Μεγάλα Ηλεκτρικά Van του Ομίλου PSA

3.436 Επισκέψεις στο άρθρο (6/5/2022)

Με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά αναμένονται προσεχώς τα Peugeot E-Boxer, Citroen e-Jumper και Opel Movano-e, καθώς ο Όμιλος PSA τοποθετεί στα τρία Μεγάλα Ηλεκτρικά Van μεγαλύτερες μπαταρίες που αυξάνουν την αυτονομία τους, την ίδια στιγμή που μειώνει τους χρόνους φόρτισής τους στο μισό.

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τα E-Boxer, e-Jumper & Movano-e!

  • Με νέες μπαταρίες 75 kWh (+5 kWh)
  • Συν 24 χλμ. αυτονομίας (248 από 224 χλμ.)
  • Στο μισό ο χρόνος φόρτισης (4 αντί για 8 ώρες)
  • Αμετάβλητες οι μεταφορικές δυνατότητες
 
Ο Όμιλος PSA «προικίζει» τα Μεγάλα Ηλεκτρικά Van της γκάμας του με μπαταρίες μεγαλύτερης χωρητικότητας κατά 5 kWh, οι οποίες αυξάνουν την αυτονομία τους κατά έως και 24 χλμ.


Οι μεγαλύτερες μπαταρίες αυξάνουν την αυτονομία των τριών Μεγάλων Ηλεκτρικών Van από τα 224 στα 248 χλμ.

Οι μεγαλύτερες μπαταρίες αυξάνουν την αυτονομία των τριών Μεγάλων Ηλεκτρικών Van από τα 224 στα 248 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με νέα αυτονομία έως και 248 χλμ.

Συγκεκριμένα, με την πρώτη ανακοίνωση να έρχεται από την αγορά του Ην. Βασιλείου, τα Peugeot E-Boxer, Citroen e-Jumper (e-Relay στην τοπική αγορά) και Opel Movano-e (που λανσάρεται με τα σήματα της Vauxhall), στις εκδόσεις μεικτού βάρους 3,5 και 4,0 τόνων, αντικαθιστούν τις μπαταρίες των 70 kWh με νέες χωρητικότητας 75 kWh, αυξάνοντας την αυτονομία τους από τα 224 στα 248 χλμ., σύμφωνα με τις ρεαλιστικές μετρήσεις του πρότυπου WLTP.
 
Τα πρώτα οχήματα θα παραδοθούν στους Βρετανούς πελάτες των τριών εταιρειών στο 3ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, ενώ στη γκάμα θα παραμείνει κανονικά η επιλογή σε περίπτωση που κάποιος θέλει να αγοράσει κάποιο από τα παραπάνω Ηλεκτρικά Van με τις μικρότερες μπαταρίες των 37 kWh. Σημειώνεται, πως χωρίς αλλαγές παραμένει ο ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 90 kW (122 hp) ισχύος και 260 Nm ροπής.

Ταχύτερη φόρτιση και ίδια φορτία

Σημαντικό είναι το γεγονός, πως οι τεχνικές βελτιώσεις επέτρεψαν τη σημαντική μείωση του χρόνου φόρτισης των μπαταριών, καθώς σε έναν AC φορτιστή των 22 kW, πλέον απαιτούνται 4 ώρες (από 8 ώρες που ήταν έως τώρα) για να πάνε οι μπαταρίες από το 0% στο 80% πληρότητας. Επιπλέον, σε έναν DC ταχυφορτιστή ισχύος 50 kW, χρειάζεται 1 ώρα για το 0-80%.
 
Αξίζει να αναφερθεί ακόμα, πως παρά την αύξηση της χωρητικότητας των μπαταριών, οι μεταφορικές δυνατότητες των τριών Ηλεκτρικών Van παραμένουν αμετάβλητες. Έτσι και ανάλογα με την έκδοση, ο όγκος του χώρου φόρτωσης φτάνει μέχρι τα 15 κ.μ., ενώ το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ορίζεται στα 1.100 κιλά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »