Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp
  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp
  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp
  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp
  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp
  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp
  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp
  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp
  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp
  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp
  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp
  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp
  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp
  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp
  • Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

Ineos Grenadier: Μέσα στο 2024 το νέο Pick-Up των 282hp

3.080 Επισκέψεις στο άρθρο (17/4/2024)

- Οι παραδόσεις για το νέο Pick – Up της Ineos θα ξεκινήσουν μέχρι το τέλος του έτους
- Στα 86.900 δολάρια η τιμή του στην Αμερική, δίχως να υπολογίζονται τα έξοδα αποστολής
- Πρακτικότητα και με δυνατότητα βενζίνης ή diesel για ισχύ 282 ή 246 ίππων αντίστοιχα

Οι παραδόσεις για το νέο Pick – Up της Ineos θα ξεκινήσουν μέχρι το τέλος του έτους

Η νέα επιλογή στα Pick – Up της Ineos ονομάζεται Grenadier Quartermaster και οι πρώτες παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει, με τις παραδόσεις να προγραμματίζονται να λάβουν χώρα μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους. Επί της ουσίας, πρόκειται για μια διπλοκάμπινη έκδοση με καρότσα του SUV (που από την Ineos αναφέρεται ως station wagon), με κρεβάτι στο πίσω μέρος.

Στα 86.900 δολάρια η τιμή του στις ΗΠΑ, δίχως να υπολογίζονται τα έξοδα αποστολής

Όπως έγινε γνωστό, η τιμή του Quartermaster στις ΗΠΑ ξεκινά από τα 86.900 δολάρια, ενώ στα καλύτερα εξοπλισμένα μοντέλα Trialmaster και Fieldmaster το αντίστοιχο κόστος αγοράς έχει ως αφετηρία τα 94.900 δολάρια – δίχως να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής σε καμία από τις παραπάνω περιπτώσεις.

Το SUV αντίστοιχα ξεκίνησε τις πωλήσεις του στην άλλη άκρη του Ατλαντικού στη χαμηλότερη τιμή των 71.500, μια διαφορά - σε σχέση με το Pick – Up - που οφείλεται στο δασμό της τάξεως του 25 % που επιβάλλεται στα ελαφριά ημιφορτηγά που κατασκευάζονται στο εξωτερικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Πρακτικότητα και με δυνατότητα βενζίνης ή diesel για ισχύ 282 ή 246 ίππων αντίστοιχα

Όπως το SUV, έτσι και το Ineos Grenadier Quartermaster διαθέτει τρίλιτρους κινητήρες έξι κυλίνδων με ισχύ 282 ή 246 ίππων, ανάλογα με το αν μιλάμε για βενζινοκινητήρα ή ντιζελοκινητήρα αντίστοιχα. Με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων που μεταδίδει κίνηση σε όλους τους τροχούς, σύστημα 4Χ4 χαμηλής εμβέλειας και διαφορικό κεντρικού μπλοκαρίσματος, έχει απόσταση 265 χιλιοστά από το έδαφος  και μέγιστο βάθος τα 800 χιλιοστά.

¶ξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως το Quartermaster επέκτεινε το μεταξόνιό του κατά 305 χιλιοστά σε σχέση με το αντίστοιχο του SUV, κάτι που του επιτρέπει να φιλοξενήσει στο πίσω μέρος του ένα μεγάλο χώρο φόρτωσης. Από εκεί και πέρα, το ωφέλιμο φορτίο του φτάνει στα 760 κιλά, ενώ η χρηστικότητά του αποτυπώνεται μεταξύ άλλων στην πίσω πόρτα της καρότσας πλάτους 1.280 χιλιοστών που υποστηρίζει μέχρι και 225 κιλά βάρους, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό θα συναντήσουμε σημεία πρόσδεσης με βοηθητικές ράγες για τη σταθεροποίηση των φορτίων.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τις εκδόσεις Trialmaster και Fieldmaster, από εκεί και πέρα, αναλόγως την επιλογή μας, στα πρόσθετα μπορούν  να συμπεριληφθούν μεγαλύτεροι τροχοί, επένδυση κρεβατιού, μπροστά και πίσω μπλοκέ διαφορικά, καθώς και ελαστικά BFGoodrich All-Terrain KO2.