Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο χώρος για τον οδηγός είναι άρτιος κατασκευαστικά και...

...διακρίνεται για την πολύ καλή εργονομία του.

Ανεξάρτητα από την έκδοση, οι θύρες για την είσοδο των επιβατών είναι μεγάλες σε φάρδος, με...

...πλατιά αντιολισθητικά σκαλοπάτια και ειδικές χειρολαβές.

Το μεγάλο ωφέλιμο εσωτερικό ύψος και οι ευρείες γυάλινες επιφάνειες αναβαθμίζουν σημαντικά την αίσθηση που αποκομίζουν οι επιβάτες κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.

Παράλληλα έχει προβλεφθεί χώρος για έως 4 αναδιπλούμενες θέσεις ή εναλλακτικά, ειδικές ρυθμίσεις μπορούν να γίνουν για την υποστήριξη αμαξιδίων ατόμων με κινητικά προβλήματα, τουαλέτα, κουζίνα κ.ά.

Ανάλογα με την έκδοση, τα νέα MultiClass 400 UL business είναι σε θέση να μεταφέρουν 51 – 59 καθήμενους επιβάτες.

Στην οροφή του οχήματος υπάρχουν ειδικοί αποθηκευτικοί χώροι και ειδικές ράγες φιλοξενούν μεταξύ άλλων τους διακόπτες για την ειδοποίηση του οδηγού.

Ο OM 936 των 7,7λτ. που αναλαμβάνει την κίνηση των εκδόσεων UL business αποδίδει ισχύ 299 ή 354 ίππων και μέγιστη ροπή 1.200 ή 1.400 Nm καλύπτοντας με… άνεση τις προδιαγραφές της Euro6.

Οι νέες εκδόσεις Setra MultiClass 400 UL business είναι διαθέσιμες με μήκος αμαξώματος από 12.220 – 13.380 χλστ.

Σε ότι αφορά στον χώρο για τις αποσκευές στο κάτω μέρος του αμαξώματος, ανέρχεται στα 5,2 κ.μ. για την έκδοση S 415, στα 6,0 κ.μ. για την έκδοση S 416 και ...

...στα 6,9 κ.μ. για την έκδοση S 417 αντίστοιχα.

Παράλληλα, εφόσον η χρήση για την οποία προορίζονται το απαιτεί, τα νέα UL business μπορούν να εφοδιαστούν με εξοπλισμό που διευκολύνει την μεταφορά ατόμων με κινητικές δυσκολίες όπως π.χ. η ειδική ράμπα στην πίσω θύρα του οχήματος.

Ο ειδικός της αποδοτικότητας

3.450 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2014)

Με την παρουσίαση των νέων εκδόσεων «Business» στη γκάμα των Setra MultiClass 400, η γερμανική εταιρεία προσφέρει στους πελάτες της μια νέα πρόταση στα ημι-αστικά λεωφορεία που διακρίνεται για την εξαιρετική σχέση τιμής – αξίας. Παράλληλα όμως, τα νέα MultiClass 400 UL Business πληρούν τις αυστηρότερες προδιαγραφές ασφάλειας χωρίς να προϋποθέτουν τον παραμικρό συμβιβασμό σε θέματα άνεσης.

Κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης ιστορίας της, η Setra, μια εκ των κορυφαίων εταιρειών κατασκευής λεωφορείων, έχει προσφέρει αλλεπάλληλες –εξαιρετικές- λύσεις σε πολλαπλές ανάγκες των πελατών της με ιδιαίτερα ποιοτικά μοντέλα όλων των τύπων. 
Μπορεί στην παρούσα φάση να έχει ήδη παρουσιάσει ένα εκ των κορυφαίων –κατά τεκμήριο- τουριστικών λεωφορείων σε παγκόσμιο επίπεδο (νέα γενιά της TopClass 500) και παράλληλα να έχει αποσπάσει το βραβείο για το «International Coach of the Year 2014» με ένα άλλο μοντέλο της (βλέπε ComfortClass 500) ωστόσο, η γκάμα της Setra δεν σταματά εκεί. 
Στα επτά συνολικά μοντέλα που περιλαμβάνονται στην γκάμα της MultiClass 400 για χρήση σε ημι-αστικές ή και υπεραστικές διαδρομές, ήρθαν να προστεθούν τρεις ακόμη εκδόσεις με την ονομασία MultiClass 400 UL business οι οποίες έχουν εξελιχθεί με βασικό γνώμονα την διατήρηση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας (αγορά, συντήρηση, χρήση) σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα. 
Παρά το γεγονός λοιπόν ότι τα εν λόγω μοντέλα, τα οποία είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης τους στους εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου στη Γερμανία , διακρίνονται για την εξαιρετική σχέση τιμής – αξίας, επιδεικνύουν επίπεδα άνεσης, ασφάλειας και αξιοπιστίας που είναι απόλυτα σύμφωνα με τα κορυφαία πρότυπα που η Setra έχει θέσει για περισσότερες από 6 δεκαετίες στον κλάδο. 
Χαρακτηριστικές ήταν άλλωστε οι δηλώσεις του Διευθυντή Πωλήσεων, υπηρεσιών After-Sales και Marketing της Daimler Buses, κ. Till Oberworder, κατά την παρουσίαση των νέων εκδόσεων της Setra MultiClass 400: «Με τα νέα UL business, προσφέρουμε την ιδανική επιλογή αναφορικά με το κόστος απόκτησης, λειτουργίας και συντήρησης στην εν λόγω κατηγορία λεωφορείων. Η χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου, η αυξημένη δυνατότητα μεταφοράς επιβατών, τα αυξημένα διαστήματα μεταξύ των σέρβις που ανέρχονται στα 90.000 χλμ. αλλά και η υψηλή μεταπωλητική αξία, είναι τα βασικά δεδομένα που είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας». 
Καταλήγοντας αξίζει να αναφέρουμε πως η παραγωγή των νέων Setra MultiClass 400 UL business αναμένεται να ξεκινήσει την άνοιξη του 2014 στο εργοστάσιο του Hosdere στην Τουρκία. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καταθέσουν τις παραγγελίες τους από τον Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους. 

¶ρτια δομημένο και με έμφαση στην ποιότητα και την άνεση των επιβατών
Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό όλων των εκδόσεων της Setra MultiClass 400 είναι πως ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο διαφορετικών τύπων σε ότι αφορά στον χώρο για τον οδηγό. 
Η πρώτη επιλογή αφορά σε οχήματα που προορίζονται για υπεραστικές γραμμές ενώ η δεύτερη είναι πιο «τουριστική» και απευθύνεται σε οχήματα που πραγματοποιούν πολύωρα ταξίδια. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχουν περισσότεροι αποθηκευτικοί χώροι καθώς και επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού όπως π.χ. ψυγείο. 
Σε κάθε περίπτωση, το δεδομένο που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι η εξαιρετική εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων καθώς και η πολύ καλή ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί αλλά και του φινιρίσματος τους παρά το γεγονός ότι το συνολικό κόστος κατασκευής έχει διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα. 
Η μεγάλη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κέντρο του πίνακα οργάνων παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες αναφορικά με τις διάφορες λειτουργίες του οχήματος ενώ ειδικός εξοπλισμός όπως π.χ. ειδικό σύστημα είσπραξης εισιτηρίων – ταμείο, μπορεί να εδραστεί σε ειδικά διαμορφωμένη θέση. 

Χώροι για έως και 59 + 4 επιβάτες
Δεδομένου ότι πρόκειται για εκπρόσωπους της Setra, τα νέα MultiClass 400 UL business δεν θα μπορούσαν παρά να προσφέρουν ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεσης στους επιβάτες τους. 
Ανάλογά με την έκδοση του αμαξώματος και τις ανάγκες της χρήσης για την οποία προορίζονται, τα UL business είναι διαθέσιμα με 51 – 59 θέσεις για επιβάτες καθώς και έως 4 ειδικές αναδιπλούμενες θέσεις. Παράλληλα, ο εσωτερικός διάκοσμος μπορεί να τροποποιηθεί προκειμένου να υποστηρίξει (προαιρετικά) στοιχεία όπως κουζίνα, τουαλέτα, ειδικά ράφια αποσκευών με κλειστό δάπεδο, θέσεις για την τοποθέτηση αμαξιδίων για άτομα με κινητικές δυσκολίες ή καρότσα νηπίων κ.ά. 
Στον βασικό εξοπλισμό τους περιλαμβάνονται τα –ιδιαίτερα ελαφριά- καθίσματα «Setra Transit» που παρά το γεγονός ότι προσφέρουν ένα πολύ καλό επίπεδο άνεσης στους επιβάτες, συμβάλλουν στην σημαντική μείωση του συνολικού απόβαρου του οχήματος και κατΆ επέκταση, της μέσης κατανάλωσης του. 
Η μεγάλη ποικιλία ως προς τον τύπο αλλά και την απόχρωση των επενδύσεων σε καθίσματα αλλά και τα διάφορα άλλα σημεία του εσωτερικού του οχήματος αποτελεί επίσης βασικό χαρακτηριστικών των συγκεκριμένων εκδόσεων. 
Σε κάθε περίπτωση, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ευκολία καθαρισμού τους αλλά και την μεγάλη αντοχή τους στην σκληρή χρήση. 
Προαιρετικά, είναι διαθέσιμα τα καθίσματα «Setra Route» που προσφέρουν αυξημένη άνεση καθώς και περισσότερες ευκολίες  στους επιβάτες. 
Τέλος, όπως αναφέρουμε και παρακάτω, το υψηλό δάπεδο των εκδόσεων UL business διασφαλίζει επαρκή χώρο για την τοποθέτηση των αποσκευών στο κάτω μέρος του αμαξώματος, έναν χώρο που είναι προσβάσιμος μέσω καταπακτών στο πλευρικό τμήμα του και από τις δύο πλευρές του οχήματος. 

Κινητήρες: Ο ΟΜ 936 των 299 – 354 ίππων
Την κίνηση των νέων Setra MultiClass 400 UL business αναλαμβάνει ένα μηχανικό σύνολο 7,7λτ. (7.698 κ.εκ.) με την ονομασία OM 936. 
Ο συγκεκριμένος -6κύλινδρος, σε σειρά- κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 299 ίππων και ροπή 1.200 Nm ενώ προσφέρεται και σε μια δεύτερη –προαιρετική- έκδοση με απόδοση 354 ίππων και 1.400 Nm. Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα του εξαιρετικού αυτού μηχανικού συνόλου είναι η διάθεση μεγάλων αποθεμάτων της ωφέλιμης ροπής του από ιδιαίτερα χαμηλά ενώ παράλληλα, το προηγμένο σύστημα τροφοδοσίας common-rail επιτυγχάνει εξαιρετικά υψηλές πιέσεις έγχυσης καυσίμου στο εσωτερικό του θαλάμου καύσης. 
Σε ότι αφορά στα κιβώτια ταχυτήτων με τα οποία εφοδιάζεται, πέραν του βασικού Mercedes-Benz GO 190-6 είναι διαθέσιμο το αυτοματοποιημένο PowerShift 250-8 καθώς και προτάσεις των ZF (EcoLife Automatic) και Voith (Diva.6). Σε ότι αφορά τέλος τα διάφορα συστήματα που άπτονται της ενεργητικής ασφάλειας της Setra MultiClass 400 αξίζει να αναφέρουμε τα ABS, ASR, EBS και BAS καθώς και το ESP που προσφέρεται στον προαιρετικό εξοπλισμό. Παράλληλα όμως, η Setra MultiClass 400 καλύπτει ήδη τις προδιαγραφές του Κοινοτικού πρωτοκόλλου ECE-R66 που αφορά στην διατήρηση του ελάχιστου δυνατού ζωτικού χώρου για την ασφάλεια των επιβατών ακόμη και στην ακραία περίπτωση ανατροπής του λεωφορείου. 
Αναφερόμενοι τέλος σε θέματα ασφάλειας δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε την πληρέστατη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς των νέων εκδόσεων UL business που –μεταξύ άλλων- περιλαμβάνει επιλογές όπως το ABS, το ASR, το EBS αλλά και το Brake Assist System (BAS) στον βασικό εξοπλισμό. Φυσικά, το ESP με πολλαπλές πρόσθετες λειτουργίες είναι διαθέσιμο προαιρετικά για τους πελάτες που το επιθυμούν. 

Εξαιρετικά μεγάλη γκάμα εκδόσεων
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, η γκάμα της Setra MultiClass 400 περιλαμβάνει οχήματα με δύο ή τρεις άξονες και μήκος από 10,8 – 14,98 μ. 
Στην παρούσα φάση, η εν λόγω γκάμα οχημάτων εμπλουτίζεται από τις εκδόσεις UL business που αφορούν σε τρία μήκη αμαξώματος. 
Η μικρότερη εξ αυτών φέρει την ονομασία S 415, έχει μήκος αμαξώματος 12.220 χλστ. και είναι σε θέση να μεταφέρει έως και 51 επιβάτες καθώς και 5,2 κ.μ. αποσκευών. 
Η S 416 έχει μήκος αμαξώματος της τάξης των 12.700 χλστ. και μπορεί να μεταφέρει 55 καθήμενους επιβάτες (+ 4 αναδιπλούμενες θέσεις) καθώς και 6,0 κ.μ. αποσκευών. 
Τέλος, η S 417 έχει μήκος 13.380 χλστ. και είναι σε θέση να μεταφέρει 59 καθήμενους (+ 4 αναδιπλούμενες θέσεις) με τον όγκο του χώρου για τις αποσκευές να διαμορφώνεται στα 6,9 κ.μ. 
Βασικό γνώρισμα όλων των προαναφερθέντων εκδόσεων αποτελεί το γεγονός ότιο το μήκος τόσο του εμπρόσθιου προβόλου (2.820 χλστ.) όσο και του οπίσθιου (3.300 χλστ.) παραμένουν σταθερά. Αυτό συνεπάγεται πως οι όποιες διαφορές μεταξύ των οχημάτων εστιάζονται στο μήκος του μεταξονίου (από 6.080 – 7.260 χλστ.) και τις όποιες επιδράσεις έχει αυτό στο συνολικό μήκος του αμαξώματος του λεωφορείου. 
Επιπρόσθετα αξίζει να αναφέρουμε πως, ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη, τα νέα Setra MultiClass 400 UL business μπορούν να εφοδιαστούν με σύστημα κλιματισμού, δεύτερη (πίσω) πλευρική θύρα με διπλάσιο φάρδος, ειδικούς αποθηκευτικούς χώρους στην οροφή του οχήματος, ράμπα για την διευκόλυνση εισόδου στο λεωφορείο για τα άτομα με κινητικές δυσκολίες καθώς και ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο εσωτερικό του οχήματος για την έδραση των σχετικών αμαξιδίων.