Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ένα από πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον εξωτερικό παρατηρητή της νέας V-Class είναι ο δυναμισμός της σχεδίασης του αμαξώματος.

Ένα από πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον εξωτερικό παρατηρητή της νέας V-Class είναι ο δυναμισμός της σχεδίασης του αμαξώματος.

Ο εσωτερικός διάκοσμος της νέας V-Class είναι φαντασμαγορικός και διακρίνεται για την κορυφαία ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί.

Στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας εδράζεται μια μεγάλων διαστάσεων οθόνη πολλαπλών ενδείξεων που παραπέμπει σε tablet ενώ...

...στο κάτω μέρος έχει τοποθετηθεί ο πολυχρηστικός και περιστροφικός επιλογέας για την περιήγηση στα διάφορα μενού.

Η βασική έκδοση της νέας V-Class εφοδιάζεται με δύο σειρές ανεξάρτητων καθισμάτων εκ των οποίων, αυτά της 2ης σειράς μπορούν να περιστραφούν πλήρως.

Η ύπαρξη λύσεων όπως το πτυσσόμενο τραπεζάκι, αναβαθμίζουν σημαντικά τη χρηστικότητα του οχήματος ακόμη και στις πολύωρες μετακινήσεις.

Ένα από τα στοιχεία που κλέβουν τις εντυπώσεις στο εσωτερικό της V-Class είναι ο εξαιρετικός φωτισμός κατά τη διάρκεια των νυχτερινών ωρών.

Όπως φαίνεται και από τις εικόνες, το επίπεδο της παθητικής ασφάλειας των επιβατών δεν επιδέχεται...

... αρνητικής κριτικής.

Στο χώρο για τις αποσκευές έχουν προβλεφθεί αρκετές έξυπνες λύσεις όπως το ειδικό διαχωριστικό – εταζέρα που...

μπορεί να υποστηρίξει βάρος έως και 50 κιλών.

Οι επιλογές στους κινητήρες της νέας V-Class είναι τρεις και αποδίδουν ισχύ 136, 163 ή 190 ίππων και μέγιστη ροπή 330, 380 ή 440 Nm αντίστοιχα.

Απαράμιλλο σε όλους τους τομείς

5.395 Επισκέψεις στο άρθρο (28/7/2014)

Το νέο MPV (Multi Purpose Vehicle) της Mercedes-Benz, η V-Class, δεν πρέπει να θεωρείται απλώς ως η επιβατική έκδοση της επόμενης γενιάς του Vito (ουσιαστικά ο αντικαταστάτης του Viano), αλλά ένα εντυπωσιακό όχημα μεταφοράς έως και 8 επιβατών που προσφέρει ένα κορυφαίο επίπεδο άνεσης, ασφάλειας και λειτουργικότητας κάτω από όλες τις συνθήκες.

Ας μην γελιόμαστε, η νέα V-Class δεν είναι ένα μικρών διαστάσεων όχημα. Με μήκος αμαξώματος από 4,9 – 5,4μ., πλάτος 1,9μ. και ύψος 1,9μ., ο νέος εκπρόσωπος της Mercedes-Benz κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις με τις επιβλητικές διαστάσεις του. 

Ωστόσο, όσο μεγάλη και αν φαίνεται με την πρώτη ματιά η V-Class,  άλλο τόσο ευκολοδήγητη και άνετη στον χειρισμό της είναι ακόμα και σε περιπτώσεις όπως η στάθμευση σε ιδιαίτερα περιορισμένους χώρους. 
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του προέδρου του Δ.Σ. της Daimler AG και επικεφαλής του τμήματος επιβατικών οχημάτων της Mercedes-Benz, δρ. Dieter Zetsche: «Με τη νέα V-Class επεκτείνουμε την premium κατηγορία των επιβατικών μας με την προσθήκη ενός 8θέσιου οχήματος». Αντίστοιχα, ο επικεφαλής των Mercedes-Benz Vans, κ. Volker Mornhinweg τονίζει πως: «Με τη νέα V-Class επιδεικνύουμε πως η κομψότητα και ο δυναμισμός μπορούν να επιτευχθούν και σε… XXL νούμερα». 
Φυσικά, το να αναφερόμαστε στο αν είναι πρακτικό το μέγεθος του αμαξώματος της νέας V-Class, είναι σαν να βλέπουμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος. 

Με ένα εντυπωσιακό επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων στοιχεία όπως υπερσύγχρονα ραντάρ, αισθητήρες υπερήχων, κάμερες καθώς και προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας όπως τα Distronic Assist, Crosswind Assist, Active Parking Assist, Collision Prevention Assist, Traffic Sign Assist, Lane Keeping Assist, Blind Spot Assist, Adaptive Highbeam Assist ή το PRE-SAFE® για να αναφέρουμε μερικά, η νέα V-Class είναι ίσως ένα από τα ασφαλέστερα οχήματα που η Mercedes-Benz κατασκεύασε ποτέ. 
Παράλληλα όμως κερδίζει τις εντυπώσεις τόσο σε σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού όσο και για το κορυφαίο επίπεδο άνεσης που προσφέρει. 
Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που την καθιστά ιδανική για την κάλυψη των αναγκών μιας πολυμελούς οικογένειας ως και την μεταφορά επιβατών σε «VIP» συνθήκες. 

Με λίγα λόγια, η νέα Mercedes-Benz V-Class θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά, άρτια αισθητικά, ασφαλή και άνετα –πολυθέσια- επιβατικά οχήματα σε παγκόσμιο επίπεδο. Χωρίς μάλιστα να μπορεί κάποιος να εντοπίσει έστω και το παραμικρό ψεγάδι σε κάποιον από τους παραπάνω τομείς. 
Ίσως μόνο στο θέμα της τιμής ωστόσο, γιΆ αυτό το κομμάτι καλύτερα θα ήταν να μιλήσουμε ξανά τον Ιούνιο, όταν και θα ξεκινήσει η εμπορική της πορεία και στη χώρα μας. 

Εντυπωσιακή και άκρως αεροδυναμική σχεδίαση
Ένα από πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον εξωτερικό παρατηρητή της νέας V-Class είναι ο δυναμισμός της σχεδίασης του αμαξώματος. Η μεγάλων διαστάσεων μάσκα με το τρισδιάστατο αστέρι της Mercedes-Benz στο κέντρο της σε συνδυασμό με το –σχήματος «V»- κάλυμμα του κινητήρα και τα πρωτοποριακά φωτιστικά σώματα (προαιρετικά προσφέρονται μόνο με λυχνίες τύπου LEDs), δημιουργούν ένα δυναμικό και παράλληλα… κοσμοπολίτικο σύνολο με έντονες δόσεις πολυτέλειας. 
Παράλληλα όμως, το σχεδιαστικό τμήμα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει επιτύχει αεροδυναμικό συντελεστή της τάξης του 0,31 για ένα όχημα τέτοιων διαστάσεων, χάρη σε ειδικές επεμβάσεις στο κάτω μέρος του οχήματος, στους θόλους των τροχών, στους καθρέπτες κ.ά. 
Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την –εργαστηριακού τύπου- έρευνα και αντιμετώπιση ακόμη και των πιο ανεπαίσθητων κραδασμών τόσο στο αμάξωμα όσο και τα επιμέρους τμήματα και μηχανικά μέρη του οχήματος, έχουν επιφέρει ένα εντυπωσιακό συνολικό αποτέλεσμα που για τον χρήση μεταφράζεται σε εξαιρετική ηχομόνωση της καμπίνας. Μάλιστα, σε σχέση με το Viano, τα επίπεδα του θορύβου κατά την κίνηση του οχήματος που γίνονται αντιληπτά στο εσωτερικό από τους επιβάτες, είναι μειωμένα κατά το ήμισυ! 

Φαντασμαγορικός εσωτερικός διάκοσμος 
Αν σχεδίαση του αμαξώματος της V-Class είναι επιβλητική, με το που εισέρχεται κάποιος στο εσωτερικό της αντιλαμβάνεται πως δεν πρόκειται για ένα… κοινό πολυθέσιο όχημα. 
Η σχεδίαση του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας είναι φαντασμαγορική και βασίζεται στις έντονες καμπύλες. 
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι υπεράνω αρνητικής κριτικής καθώς, ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη, προσφέρονται λύσεις από ξύλο, ανθρακονήματα κ.ά. 
Ουσιαστικά, το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα είναι δομημένα σε δύο τμήματα (πάνω και κάτω) όπου έχουν χρησιμοποιηθεί ανθεκτικά και μαλακά στην αφή υλικά. 
Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος ενώ στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων περιλαμβάνεται ένα «πολύ-λειτουργικό» τιμόνι με 12 κουμπιά με τα οποία ο οδηγός μπορεί να ελέγξει μια τεράστια ποικιλία λειτουργιών του οχήματος. 
Εντυπωσιακή είναι και η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας. Στο πάνω μέρος της συναντάμε μια οθόνη 17,8 εκ. που παραπέμπει άμεσα σε tablet μέσω της οποίας ο οδηγός έχει την δυνατότητα αν ενημερωθεί για πολλαπλές λειτουργίες τόσο του οχήματος όσο και του κορυφαίου συστήματος πολυμέσων που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και τη δυνατότητα χρήσης του διαδικτύου. 
Για τον έλεγχο όλων των λειτουργιών του οχήματος, στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας υπάρχει ένας φουτουριστικός περιστροφικός διακόπτης ο οποίος, ουσιαστικά εκτελεί χρέη «ποντικιού» για την πλοήγηση στο μενού του υπολογιστή του οχήματος. 

Κινητήρες
Ανάλογα με τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη, η νέα V-Class προσφέρεται με τρεις επιλογές ενός 4κύλινδρου σε σειρά υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα που καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων της Euro5+. 
Οι εκδόσεις V200 CDI του εν λόγω κινητήρα των 2,2λτ. αποδίδουν ισχύ 136 ίππων και μέγιστη ροπή 330 Nm από τις 1.200 σ.α.λ. 
Οι εκδόσεις V220 CDI αποδίδουν ισχύ 163 ίππων και μέγιστη ροπή 380 Nm ενώ οι εκδόσεις V205 BlueTec έχουν ισχύ 190 ίππων και 440 Nm ροπής. 
Κατά τα διάρκεια της παρουσίασης της νέας V-Class στους εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις εκδόσεις με τους 163 και 190 ίππους που συνεργάζονταν με το αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic Plus της Mercedes-Benz. 
Στην πράξη, τα εν λόγω μηχανικά σύνολα διακρίνονται για την αθόρυβη και ομαλή λειτουργία τους σε όλο το φάσμα των στροφών ενώ τα δεδομένα που αφορούν στη μέση κατανάλωση καυσίμου είναι αυτά που κλέβουν την παράσταση. 
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, η μέση κατανάλωση καυσίμου των μηχανικών συνόλων που προαναφέραμε ξεκινά από τα 5,7 λτ./100χλμ. για μεικτό κύκλο κίνησης ενώ οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 149 g/km!