Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο χώρος φόρτωσης του νέου Caddy Cargo έχει αυξημένο μήκος, πλάτος και ύψος(!) ενώ…

η φαρδύτερη κατά 145 χλστ. (στα 846 χλστ. πλέον) συρόμενη πόρτα των εκδόσεων Maxi…

… επιτρέπει την φόρτωση παλετών και από εκεί.

Ο «ελβετικός σουγιάς» των Vanettes

1.867 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2020)

Η νέα, 5η κατά σειρά, γενιά του Caddy έχει ουσιαστικά σχεδιαστεί εκ νέου από… τις ρόδες και πάνω και αποτελεί ένα από τα πιο εξελιγμένα, «έξυπνα», συνδεδεμένα και φυσικά, αποδοτικά ελαφρά επαγγελματικά, ανεξαρτήτως κατηγορίας, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τ α 3+ εκ. των πωλήσεων του Caddy σε παγκόσμιο επίπεδο έως σήμερα, δεν αφήνουν αμφιβολίες για τη σπουδαιότητα του γερμανικού Vanette και τον ηγετικό ρόλο του στις πωλήσεις της εν λόγω κατηγορίας, τόσο στη ελληνική αγορά όσο και πανευρωπαϊκά. 
Ωστόσο, η πέμπτη κατά σειρά γενιά του που αναμένεται σύντομα να ξεκινήσει την εμπορική της πορεία και στην ελληνική αγορά, είναι εντελώς νέα και αυτό οφείλεται στη νέα πλατφόρμα «MQB» της Volkswagen στην οποία βασίζεται. 
Το γεγονός αυτό έχει επιφέρει δραστικές τροποποιήσεις στη δομή και κατ επέκταση στην σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, ενώ επιτρέπει και την υιοθέτηση πολλαπλών τεχνολογικών καινοτομιών, στον τομέα της άνεσης και ασφάλειας, ενώ είναι σαφές πως επιτρέπει πλέον και στην εξέλιξη νέων –ηλεκτροκίνητων ή υβριδικών- εκδόσεων του γερμανικού Vanette στο μέλλον. 
Σε κάθε περίπτωση, το νέο Caddy Cargo και οι εκδόσεις με αυξημένο μεταξόνιο (Maxi) αυτού, διατηρούν αναλλοίωτα στοιχεία όπως η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και το προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο, την ίδια στιγμή που οι μεταφορικές του δυνατότητες έχουν αυξηθεί, καθώς είναι σε θέση να προσφέρει μακρύτερο, φαρδύτερο και ψηλότερο χώρο φόρτωσης, με ακόμη μεγαλύτερη ευκολία πρόσβασης σε αυτόν. 

Αυξημένες διαστάσεις για τον χώρο φόρτωσης
Με βάση τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεση μας μέχρι στιγμής, το νέο Caddy Cargo έχει αυξημένο μήκος αμαξώματος κατά 92 χλστ. ενώ μεγαλύτερο (+73 χλστ.) είναι το μεταξόνιο αλλά και το πλάτος του οχήματος (+62 χλστ.). 
Ο λόγος για τις συγκεκριμένες τροποποιήσεις είναι πως πλέον, το νέο Caddy Cargo βασίζεται στην πλατφόρμα MQB και το αποτέλεσμα είναι η σαφής αύξηση των διαστάσεων του χώρου φόρτωσης. 
Συγκεκριμένα (πάντα για τις εκδόσεις Cargo με κοντό μεταξόνιο), το μήκος του χώρου φόρτωσης έχει αυξηθεί κατά 18 χλστ., το πλάτος κατά 57 χλστ. (+60 χλστ. μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών ενώ αυξημένο είναι και το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος (+28 χλστ.). 
Την ίδια στιγμή, μεγαλύτερο κατά 51 χλστ. είναι και το ωφέλιμο πλάτος της πίσω πόρτας ενώ, ειδικά για τις εκδόσεις Maxi με το μακρύ μεταξόνιο, το ωφέλιμο πλάτος των πλευρικών θυρών έχει αυξηθεί κατά 145 χλστ. στα 846 χλστ. που αποτελεί μια εκ των κορυφαίων επιδόσεων στην κατηγορία, επιτρέποντας την φόρτωση και ευρωπαλευτών κατά τον εγκάρσιο άξονα του οχήματος και από το πλάι. 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)