Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Οι νέοι πετρελαιοκινητήρες TDI των 2,0λτ. εφοδιάζονται με διπλό σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων «SCR».

    Νέοι κινητήρες και σύντομα και «eHybrid»

    1.872 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2020)

    Πολλαπλές και σημαντικές είναι οι εξελίξεις και στα μηχανικά σύνολα του νέου Caddy Cargo. 
    Οι επιλογές πετρελαιοκινητήρων θα περιλαμβάνουν τρεις εκδόσεις του επανασχεδιασμένου «EA288evo» μηχανικού συνόλου των 2,0λτ. με απόδοση 75, 102 ή 122 ίππων και μέγιστη ροπή 250, 280 ή 320 Nm, που συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο DSG (διπλού συμπλέκτη) των 7 σχέσεων. 
    Οι εν λόγω κινητήρες έχουν να επιδείξουν μια νέα διάταξη για το σύστημα επεξεργασίας των καυσαερίων με διπλό σύστημα SCR και διπλή έγχυση διαλύματος AdBlue (δεξαμενή 15λτ.). 
    Παράλληλα, το αυτόματο κιβώτιο DSG επιτρέπει μεταξύ άλλων –για πρώτη φορά- τη δυνατότητα εμπλοκής της σχέσης «D» ακόμη και όταν το όχημα κινείται με την όπισθεν «R» , την οποία θα εμπλέξει αυτόματα και ομαλά όταν η ταχύτητα κίνησης του οχήματος το επιτρέπει. 
    Με μέση κατανάλωση από 4,5λτ./100χλμ. και εκπομπές CO2 από 123 g/km, η VW υποστηρίζει πως τα εν λόγω μηχανικά σύνολα είναι μεταξύ των… καθαρότερων σε παγκόσμιο επίπεδο ενώ η κατανάλωση καυσίμου τους είναι έως και κατά 10% μειωμένη σε σχέση με τους προκατόχους τους. 
    Παράλληλα, το νέο Caddy Cargo θα προσφέρεται και με έναν TSI βενζινοκινητήρα 1,5λτ. με απόδοση 114 ίππων και 220 Nm ροπής αλλά και έναν (επίσης υπερτροφοδοτούμενο με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας «VGT») κινητήρα με καύσιμο το φυσικό αέριο (1,5 TGI) που αποδίδει ισχύ 130 ίππων. 
    Τέλος, μέσα στο άμεσο προσεχές διάστημα, η VW Commercial Vehicles θα παρουσιάσει και μια υβριδική έκδοση του νέου Caddy με την ονομασία «eHybrid», για την οποία δεν γνωρίζουμε ωστόσο κάτι περισσότερο προς το παρόν. 

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)