Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ένας «πράσινος» κινητήρας όπως αυτός του Porter NP6, προσφέρει όχι μόνο το όφελος του χαμηλότερου κόστους καυσίμου, αλλά πληροί επίσης τις εξελισσόμενες απαιτήσεις για την κίνηση στα αστικά κέντρα, όπου οι περιορισμοί βάσει των ρύπων συνεχώς πληθαίνουν.

Η επιλογή μεταξύ δύο διαφορετικών τελικών σχέσεων μετάδοσης, επιτρέπει στους χρήστες -ανάλογα με τις συνθήκες- να μεγιστοποιήσουν την οικονομία καυσίμου ή να αυξήσουν την απόδοση του κινητήρα.

Το νέο αστικό φορτηγό της Piaggio

1.352 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2021)

Με ισχυρότερο κινητήρα και μεγαλύτερες μεταφορικές δυνατότητες, το νέο Porter NP6 της Piaggio Commercial λανσάρεται συνολικά αναβαθμισμένο σε πλήθος εκδόσεων, εξελίσσοντας περαιτέρω τα στοιχεία που το καθιέρωσαν ως ένα ελαφρύ φορτηγό, ιδανικό για τις απαιτητικές αστικές συνθήκες.

Η Piaggio Commercial λανσάρει το ολοκαίνουργιο Porter NP6, ανανεώνοντας ριζικά το μοντέλο που παρουσίασε για πρώτη φορά πριν σχεδόν 20 χρόνια, το 1992. Η ιταλική φίρμα κάνει λόγο για το πρώτο «City Truck», με το νέας γενιάς μοντέλο να παραμένει συνεπές με τις αξίες που το καθιέρωσαν, όντας ένα μικρό, ευέλικτο και εύχρηστο αστικό επαγγελματικό όχημα, το οποίο με το πλήθος των εκδόσεών του είναι σε θέση να ικανοποιήσει τις ανάγκες των επαγγελματιών μίας σειράς κλάδων.
Το νέο Porter NP6 κατασκευάζεται στην Ιταλία, στο εργοστάσιο του Piaggio Group που βρίσκεται στην Ποντεντέρα. Στη γείτονα χώρα, οι τιμές εκκινούν λίγο πάνω από τα 15.000 ευρώ για την έκδοση βενζίνης/LPG, με το μοντέλο να διανέμεται στις κύριες ευρωπαϊκές χώρες μέσω ενός αποκλειστικού δικτύου αντιπροσώπων οι οποίοι ειδικεύονται στις υπηρεσίες πώλησης και υποστήριξης επαγγελματικών οχημάτων.

Ισχυρότερος κινητήρας με πλήθος επιλογών
Ειδοποιός διαφορά του Porter NP6 είναι ο ολοκαίνουργιος κινητήρας πολλαπλών καυσίμων CombiFuel, ένα 4κύλινδρο σε σειρά σύνολο προδιαγραφών Euro 6D Final, το οποίο έχει χωρητικότητα 1,5 λίτρων και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις που λειτουργούν με ένα συνδυασμένο σύστημα καυσίμων, καίγοντας βενζίνη και LPG (υγραέριο) ή βενζίνη και CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο).
Ο κινητήρας του νέου Porter NP6 διαθέτει στροφαλοθάλαμο και κεφαλή κυλίνδρων κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Φέρει ακόμα σύστημα χρονισμού 16 βαλβίδων με διπλό εκκεντροφόρο και διπλό σύστημα εισαγωγής - εξαγωγής.
Αποδίδει 78 kW (106 ίππους) ισχύος στις 6.000 σ.α.λ., κάτι που σημαίνει πως είναι ισχυρότερος κατά 30% σε σχέση με τον 1.300άρη κινητήρα των 82 ίππων του απερχόμενου Porter. Επίσης, ο νέος κινητήρας εμφανίζει αυξημένη ροπή κατά 27%, αποδίδοντας 136 Nm στις 4.500 σ.α.λ. (112 Nm ο προηγούμενος MultiTech). Οι κινητήρες CombiFuel διατίθενται επίσης σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, ανάλογα με την αυτονομία που εγγυάται το σύστημα υγραερίου ή φυσικού αερίου. Η έκδοση «Short Range» προορίζεται κυρίως για αστική χρήση και φέρει μία δεξαμενή 15 λτ. για το LPG και μία 55 λτ. για το CNG (μεθάνιο). Από την άλλη, η «Long Range» έκδοση διαθέτει μία 55 λτ. δεξαμενή LPG και δύο χωρητικότητας 55 λτ. για το CNG. Απευθύνεται στους επαγγελματίες που θέλουν να διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις ή να μεταφέρουν βαρύτερα φορτία. Οι ατσάλινες δεξαμενές υψηλής πίεσης βρίσκονται κάτω από την καρότσα, προκειμένου να μην επηρεάζουν τη χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης του οχήματος.
Το Porter NP6 έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με αέριο, εκτός από τη φάση εκκίνησης του κινητήρα που βρίσκεται σε λειτουργία βενζίνης και στη συνέχεια αλλάζει αυτόματα μόλις επιτευχθεί η βέλτιστη θερμοκρασία. Πέραν της προεπιλογής που έχει τεθεί, η Piaggio Commercial έχει τοποθετήσει έναν διακόπτη στη δεξιά πλευρά του τιμονιού, προκειμένου ο οδηγός να αλλάζει χειροκίνητα στη λειτουργία που επιθυμεί.
Επιπλέον, το κουμπί διαθέτει τέσσερις λυχνίες LED που δείχνουν τη στάθμη αερίου στη δεξαμενή, ενώ η ενδεικτική λυχνία ανάβει όταν το όχημα λειτουργεί με αέριο.

 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)