Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μέχρι 1.440 κιλά ωφέλιμο φορτίο εμφανίζουν οι εκδόσεις του Porter NP6 με την σταθερή -ανοιγόμενη περιμετρικά- καρότσα, στην οποία μπορούν να μεταφερθούν έως και 4 ευρωπαλέτες.

Στις μικρές επιχειρήσεις του κατασκευαστικού κλάδου απευθύνεται το Porter NP6 Tipper Deck, του οποίου η καρότσα ανατρέπεται ηλεκτροϋδραυλικά κατά 45ο.

Το Porter NP6 Chassis (C+C) μπορεί να υποστηρίξει πλήθος υπερκατασκευών και να δραστηριοποιηθεί στα αστικά logistics, στις διανομές τροφίμων, στον κατασκευαστικό κλάδο, στα δημόσια έργα κ.α.

Ωφέλιμο φορτίο άνω των 1.600 κιλών

1.358 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2021)

Αναλυτικότερα, το Porter NP6 Fixed Deck έχει καρότσα με ύψος φόρτωσης 800 χλστ., η οποία διαθέτει αλουμινένια πάνελ που ανοίγουν, τόσο τα πλευρικά όσο και το πίσω. Διατίθεται σε εκδόσεις με μονούς τροχούς μεικτού βάρους 2.120 – 2.400 κιλών, με μεταξόνιο 2.650 ή 3.070 χλστ., των οποίων το συνολικό μήκος είναι από 4.215 έως 4.815 χλστ., με το πλάτος και το ύψος να ορίζονται στα 1.680 και 1.840 χλστ., αντίστοιχα. Το μήκος του χώρου φόρτωσης ποικίλει από τα 2.200 ως τα 2.800 χλστ. και το ωφέλιμο φορτίο από τα 915 μέχρι τα 1.115 κιλά. Οι εκδόσεις με τους διπλούς πίσω τροχούς, διαθέτουν μεικτό βάρος 2.520 ή 2.820 κιλών και μεταξόνιο 3.000 ή 3.250 χλστ. Οι τρεις εκδόσεις μήκους εκτείνονται στα 4.545, 4.815 και 5.095 χλστ., ενώ οι καρότσες αντίστοιχα στα 2.530, 2.800 και 3.080 χλστ., με το ωφέλιμο φορτίο να είναι εύλογα μεγαλύτερο (1.090 έως 1.440 κιλά).
Όσον αφορά στο Porter NP6 Tipper Deck, αυτό διαθέτει ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό ανατροπής της καρότσας με μέγιστη κλίση 45ο, προστατευτικό καμπίνας και αλουμινένια ανοιγόμενα πάνελ. Ομοίως, το μήκος των εκδόσεων μεικτού βάρους 2.120 – 2.800 κιλών (μονών ή διπλών τροχών) ποικίλει από τα 4.215 έως τα 5.095 χλστ., όπως και το μεταξόνιο από τα 2.650 μέχρι τα 3.250 χλστ. Αμετάβλητες είναι οι διαστάσεις της καρότσας, στην οποία μπορεί να τοποθετηθεί φορτίο βάρους 815 – 1.345 κιλών.
Το Porter NP6 Chassis μεικτού βάρους 2.120 – 2.800 κιλών, τέλος, μπορεί να δεχθεί πλήθος υπερκατασκευών. Το σασί τύπου σκάλας είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής διαστάσεων έως 237x65 χλστ. Όπως και στις άλλες εκδόσεις, η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson μπροστά και άκαπτο άξονα πίσω με διπλά παραβολικά φύλλα σούστας, με τον εμπρόσθιο άξονα να αντέχει μέγιστο φορτίο 1.000 κιλών και τον οπίσθιο 2.020 κιλών. Επιπλέον, υπάρχει υποδοχή για δυναμολήπτη PTO (power take-off) τόσο στον κινητήρα όσο και στο κιβώτιο, που προσφέρει ισχύ έως και 16 kW. Κατά τα γνωστά, το μεικτό βάρος ανέρχεται μέχρι τα 2.800 κιλά, με την Long Range έκδοση βενζίνης/LPG, με κοντό μεταξόνιο (3.000 χλστ.) και διπλούς τροχούς, να είναι αυτή που εμφανίζει το μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο (1.610 κιλά) σε όλη τη γκάμα εκδόσεων.

 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)