Σχεδιαστικά, το αμάξωμα του νέου D-Max έχει να επιδείξει μια πιο «αιχμηρή» αισθητική με πολλαπλές αλλαγές να εστιάζονται στη νέα μάσκα, τα νέα φωτιστικά σώματα που φιλοξενούν πλέον λυχνίες τύπου LEDs και τον νέο προφυλακτήρα με «χωνευτούς» προβολείς ομίχλης.
Νέες αυλακώσεις διατρέχουν το πλευρικό τμήμα του ενώ τονισμένοι και πιο… μυώδεις είναι οι θόλοι των τροχών. Στο πίσω τμήμα έχει τροποποιηθεί η σχεδίαση της πόρτας του χώρου φόρτωσης με ένα έντονο νεύρο να διατρέχει το πάνω μέρος της. Παράλληλα, η εταιρεία έχει επιλέξει νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά 255/60R.
Πως μεταφράζονται όμως όλα τα παραπάνω στην πράξη;
Αρχικά, χάρη στις αλλαγές στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος, η σχεδίαση του νέου D-Max είναι πιο «σφηνοειδής», «μυώδης» και «αιχμηρή», στοιχείο που ενισχύει τον δυναμισμό του μοντέλου ωστόσο αυτή είναι μια πρώτη… ανάγνωση.
Στην ουσία, βάσει των αλλαγών που έχει δεχθεί, το νέο D-Max έχει να επιδείξει μια βελτίωση της τάξης του 0,4 στον αεροδυναμικό συντελεστή (Cd) σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του, με βάση και τα αποτελέσματα δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα του ιαπωνικού ινστιτούτου σιδηροδρόμων.
Το γεγονός αυτό από μόνο του επιφέρει σαφή οφέλη στην κατανάλωση καυσίμου χωρίς φυσικά να παραβλέπουμε τα κέρδη σε ότι αφορά στην μείωση του κόστους επισκευής του εμπρόσθιου τμήματος σε περιπτώσεις μικροσυγκρούσεων.
Επιπρόσθετα, τα φωτιστικά σώματα τύπου LEDs, είναι καταναλώνουν σημαντικά μικρότερη ενέργεια, ένα ακόμη στοιχείο που εξοικονομεί έργο από τον κινητήρα.
Πέραν αυτού, οι νέοι τροχοί και ελαστικά του D-Max προσφέρουν μεγαλύτερο «αποτύπωμα» στον δρόμο, βελτιώνοντας την πρόσφυση του οχήματος σε κάθε είδους οδόστρωμα ενώ την ίδια στιγμή, οι μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου προσδίδουν έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα στο ιαπωνικό Pick-Up.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr