Η εντελώς νέα γενιά του Isuzu D-Max διακρίνεται μεταξύ άλλων για τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα των 1,9λτ. αλλά και πολλές ακόμη ουσιώδεις βελτιώσεις, κρυμμένες σε «κοινή θέα».
Κατά την εξέλιξη ενός νέου οχήματος, ένας από τους σημαντικότερους προβληματισμούς του σχεδιαστικού τμήματος μιας αυτοκινητοβιομηχανίας αφορά στην εξεύρεση νέων προτύπων που θα βελτιώσουν σημαντικά την αισθητική του μοντέλου, ενώ την ίδια στιγμή θα συμβάλλουν θετικά στην βελτιστοποίηση των επιδόσεων του. Παράλληλα όμως, η τελική επιλογή επιβάλλεται να είναι σύμφωνη με την σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία των εκπροσώπων της εταιρείας ενώ δεν πρέπει να παραβλέπονται και οι όποιοι περιορισμοί θέτονται από την ίδια τη φύση του οχήματος (κατηγορία, διαστάσεις, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κ.ο.κ.).
Με αυτό το δεδομένο, το σχεδιαστικό τμήμα της Isuzu κατάφερε ένα μικρό θαύμα, τροποποιώντας ριζικά τη σχεδίαση του νέου D-Max, διατηρώντας ωστόσο την ιδανική τομή σε σχέση με την εικόνα της εταιρείας, όπως την έχουμε γνωρίσει από τις προγενέστερες γενιές του μοντέλου.
Τόσο το αμάξωμα όσο και το εσωτερικό του ιαπωνικού μοντέλου έχουν μεταβληθεί άρδην ενώ, πέραν της –υποκειμενικής- βελτίωσης της εικόνας του, το Isuzu D-Max ευνοείται από τις συγκεκριμένες αλλαγές προκειμένου να προσφέρει πολλά περισσότερα στον ιδιοκτήτη του, κάτω από όλες τις συνθήκες χρήσης.