Οπως και οι υπόλοιπο εκπρόσωποι της Iveco στα φορτηγά και τα λεωφορεία, το νέο Eurocargo θα είναι διαθέσιμο με μηχανικά σύνολα που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6 χωρίς τη χρήση της τεχνολογίας EGR παρά μόνο με το σύστημα «Hi-SCR» σε συνεργασία με το φίλτρο μικροσωματιδίων.
Η γκάμα των κινητήρων του θα περιλαμβάνει τα μηχανικά σύνολα «Tector 5» και «Tector 7» τα οποία, χάρη στις επεμβάσεις που έχουν δεχθεί, ανάλογα με τη χρήση του οχήματος, εμφανίζουν μειωμένη μέση κατανάλωση καυσίμου έως και 8% σε σχέση με το παρελθόν (5% για το μέσο όρο στις εφαρμογές σε αστικές διανομές).
Ειδικότερα ο Tector 5 (5κύλινδρος) θα είναι διαθέσιμος και σε δύο νέες εκδόσεις με ισχύ 160 και 190 ίππων που αποδίδουν μέγιστη ροπή 680 ή 700 Nm από τις 2.200 σ.αλ.
Παράλληλα, το Iveco Eurocargo θα εξακολουθήσει να είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις «Natural Power» με έναν κινητήρα φυσικού αερίου (CNG) που αποδίδει 204 ίππους και 750 Nm ροπής.
Χάρη στο πιο… καθαρό καύσιμο που χρησιμοποιεί, ο εν λόγω κινητήρας είναι πιο αθόρυβος ενώ εμφανίζει και μειωμένες εκπομπές ρύπων (CO2= -10%, NOx= -35%, PM= -95%).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr