Εντελώς νέα σχεδίαση με σαφή οφέλη σε όλους τους τομείς
Ένα από τα βασικό γνωρίσματα της σχεδίασης του νέου Picasso είναι το μικρό μήκος των προβόλων (εμπρός – πίσω) καθώς και η τοποθέτηση των τροχών στις άκρες του αμαξώματος, στοιχεία που υποδηλώνουν την μεγάλη ευελιξία του αλλά και τη βέλτιστη χωροταξική διαρρύθμιση στο εσωτερικό του.
Προκειμένου ωστόσο να καταστεί αυτό δυνατόν, το νέο Expert βασίζεται πλέον στην εντελώς νέα πλατφόρμα «EMP2» του Ομίλου PSA, η οποία χρησιμοποιείται επίσης από την Peugeot στο νέο 308 και από την Citroen στα C4 Picasso και Grand C4 Picasso αντίστοιχα.
Με το συνολικό μήκος του μεταξονίου να έχει μειωθεί, το νέο Expert διακρίνεται για την καλύτερη κατανομή των μαζών μεταξύ των δύο αξόνων, ενώ παράλληλα η σχεδίαση του αμαξώματος έχει βελτιωθεί σημαντικά υιοθετώντας πολλά στοιχεία από τη φιλοσοφία της εταιρείας, όπως αυτή αποτυπώνεται στα νέα 308 και 2008.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των νέων φωτιστικών σωμάτων και της τραπεζοειδούς μάσκας ενώ, το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ συνυπάρχει αρμονικά με το κοντό κάλυμμα του κινητήρα.
Τα πλευρικά τοιχώματα του αμαξώματος είναι σχεδόν κάθετα με τα φτερά των τροχών να τονίζονται ενώ ευρύ είναι το άνοιγμα των πίσω θυρών.
Ο προφυλακτήρας φέρει εκτεταμένους αεραγωγούς σε όλο το πλάτος του ενώ εφοδιάζεται και με μια συστοιχία λυχνίων LEDs για τα φώτα ημέρας.