Ζητείται Μεσαίο Van που θα «σηκώνει» πολλά!
- Με νέα σχεδίαση και αλλαγές που το καθιστούν πιο «έξυπνο» & «connected» από ποτέ!
- Το μόνο που προσφέρεται σε τρία μήκη αμαξώματος για φορτία βάρους έως 1,1t.
- Πετρελαιοκίνητο με ισχύ ως 190 άλογα
- Εξαιρετικό σε ασφάλεια με «Πλατινένια» αξιολόγηση από τον Euro NCAP
Παρά το γεγονός ότι η Mercedes-Benz Vans έχει ανακοινώσει πως τα νέα Μεσαία (Vito) και Μεγάλα (Sprinter) μοντέλα της θα εξελιχθούν αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητα από το 2026 και μετά, βασισμένα στην νέα πλατφόρμα «VAN.EA» ενώ, στόχος της είναι το 50% των πωλήσεων τους να αφορά σε αμιγώς ηλεκτρικά Vans ως το 2030, η πρόσφατα ανανεωμένη υπάρχουσα γενιά του Vito, υιοθετεί πολλαπλές αναβαθμίσεις που στόχο έχουν να βελτιώσουν περαιτέρω την –ήδη εξαιρετική- εικόνα του στους τομείς της άνεσης, της ασφάλειας και της συνδεσιμότητας.
Το πετρελαιοκίνητο Vito Van Pro Extra Long που είχαμε στη διάθεση μας από την ελληνική αντιπροσωπεία της Mercedes-Benz, κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις με την κομψή σχεδίαση του αμαξώματος αλλά κυρίως, με τον πλήρως επανασχεδιασμένο εσωτερικό, όπου η δομή των όσων βρίσκονται… μπροστά από τον οδηγό, έχει τροποποιηθεί!
Ο νέος πίνακας οργάνων, το τιμόνι με τα –νέου τύπου- χειριστήρια «αφής», στοιχεία όπως το ηλεκτρικό χειρόφρενο και πολλαπλοί αποθηκευτικοί χώροι και φυσικά, η νέα οθόνη αφής των 10,25 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, απλουστεύουν πολύ το έργο του κατά τη διάρκεια των καθημερινών του δρομολογίων.
Οι συμβατικές εκδόσεις του νέου Vito Van προσφέρονται σε επιλογές μήκους από 4,9 – 5,4m με τον χώρο φόρτωσης να έχει μήκος αντίστοιχα από 2,6 – 3,1m, πλάτος 1,7m & ύψος 1,3m.
Με το μεικτό βάρος του οχήματος να κυμαίνεται από τους 2,8 – 3,2t., μπορεί να φιλοξενήσει έως τρεις ευρωπαλέτες στο εσωτερικό του ή φορτία όγκου από 5,5 – 6,6κ.μ. και βάρος έως 1.354kg!
Αντίστοιχα, η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης που προσφέρει ανέρχεται στους 2,0t. για trailers με φρένα.
Παρά τα –έως- 5,4m μήκος του αμαξώματος του, το νέο Vito επιδεικνύει πολύ καλή ευελιξία (κύκλος στροφής από 11,8 – 12,5m).
Μπορεί για το μέλλον η Mercedes-Benz Vans να στρέφει το βλέμμα της στην εξέλιξη ηλεκτροκίνητων εκδόσεις για το Vito ωστόσο προς το παρόν, οι συμβατικές του εκδόσεις είναι διαθέσιμες με έναν πετρελαιοκινητήρα 1.950κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 102, 136, 163 ή 190hp με μέγιστη ροπή από 280 – 440Nm που συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχ. ή το αυτόματο 9G-Tronic. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους πίσω ή και σε όλους (προαιρετικά) τους τροχούς.
Στην πράξη, ο οδηγός πίσω από το τιμόνι του νέου Vito θα εκτιμήσει την ενεργοποίηση του κινητήρα από κουμπί ενώ, η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου των 9 σχέσεων δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής ως προς την αμεσότητα στις εντολές του οδηγού και την ομαλότητα τους.
Η μέση κατανάλωση των εν λόγω μηχανικών συνόλων ξεκινά από τα 6,6λτ./100χλμ. για τον κινητήρα των 136hp που είχαμε και στη διάθεση μας, ο οποίος –ακόμη και στην έκδοση με μακρύ μεταξόνιο που οδηγήσαμε- προσφέρει πολύ καλές επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr