Στο μουσείο της Mercedes-Benz το πρώτο Marco Polo!
- Τα πρώτα πρωτότυπα Vans είναι ήδη στους δρόμους!
- «VAN.EA»: Νέα «αρχιτεκτονική» για πλήρως ηλεκτρικά Vans
- Σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με τα –νέα- eVito & eSprinter
- Το 1ο νέο eVan της Mercedes-Benz θα είναι το eSprinter του 2026
Όπως σας έχουμε ενημερώσει και στο παρελθόν, η Mercedes-Benz Vans εξελίσσει την νέα γενιά των –πλήρως ηλεκτροκίνητων- ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων, τα οποία αναμένεται να λανσαριστούν σε παγκόσμιο επίπεδο από το 2026 και μετά, υιοθετώντας σημαντικές τροποποιήσεις σε σχέση με την υπάρχουσα γκάμα οχημάτων της εταιρείας.
Στην παρούσα φάση, έχουν ήδη ξεκινήσει οι πιλοτικές δοκιμές των οχημάτων, προκειμένου να ελεγχθεί διεξοδικά η λειτουργία, απόδοση και τα τυχόν προβλήματα που προκύπτουν σε τομείς όπως το πλαίσιο, το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης, οι μπαταρίες και γενικότερα, το κύκλωμα υψηλής τάσης τους.
Από τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, τα πρωτότυπα οχήματα της νέας γενιάς των Mercedes-Benz eVans έχουν ξεκινήσει ένα… οδοιπορικό από τη Στουγκάρδη ως το Βόρειο Ακρωτήριο ενώ μέσα στον προσεχή χειμώνα, θα ακολουθήσουν εκτεταμένες δοκιμές σε –ακραία- χαμηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία.
Τα νέα ηλεκτρικά Vans της Mercedes-Benz Vans θα βασίζονται σε μια νέα «αρχιτεκτονική»/δομή που φέρει την ονομασία «VAN.EA» (Mercedes-Benz Van Electric Architecture). Η εν λόγω δομή είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη και ευέλικτη, προκειμένου να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορους τύπους οχημάτων (διαστάσεις αμαξώματος, μετάδοσης της κίνησης στους εμπρός, τους πίσω ή και στους 4 τροχούς κ.ά.).
Παράλληλα, θα προσφέρει τη δυνατότητα πλήρους εξατομίκευσης κάθε οχήματος, είτε αυτό αφορά σε πολυτελή –πολυθέσια- οχήματα μεταφοράς προσωπικού / επιβατών, είτε σε αμιγώς επαγγελματικά οχήματα με ανοικτό ή κλειστό χώρο φόρτωσης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Η Mercedes-Benz Vans αναφέρει μεταξύ άλλων πως η νέα γενιά των ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων θα είναι –εντελώς- τροποποιημένη σε σχέση με την υπάρχουσα γκάμα της.
Με βάση τις υπάρχουσες πληροφορίες, γνωρίζουμε πως τα νέα αυτά μοντέλα θα έχουν αυτονομία –τουλάχιστον- 500km(!) ενώ θα εφοδιάζονται με ένα αναβαθμισμένο (σε σχέση με το MBUX) σύστημα λογισμικού, το «MB.OS» (Mercedes-Benz Operating System), που επιτρέπει τη μετάβαση τους στη νέα εποχή του «Διαδικτύου των Συσκευών» (IoT: Internet of Things). Ουσιαστικά δηλαδή, θα είναι σε πλήρη σύνδεση με υποδομές και εξωτερικές πηγές παροχής δεδομένων.
Παράλληλα, θα επιδεικνύουν μεταξύ άλλων σύστημα φόρτισης 800V και ενσωματωμένο φορτιστή AC ισχύος 22kW.
To 1o από τα μελλοντικά, αμιγώς ηλεκτροκίνητα, Μεσαία & Μεγάλα Vans που θα λανσάρει σε παγκόσμιο επίπεδο η Mercedes-Benz Vans, θα είναι η νέα γενιά του eSprinter που θα αντικαταστήσει την 2η γενιά του Μεγάλου eVan, της οποίας –σημειωτέον- οι παραγγελίες μόλις ξεκίνησαν και στην Ελλάδα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr