Το Πανελλήνιο Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευμάτων και Μεταφορών έστειλε επιστολή προς τον Υπουργό κ. Κωστή Χατζηδάκη και το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, θίγοντας τα προβλήματα συνταξιοδότησης των Αυτοκινητιστών.
Με την παρακάτω επιστολή, ο ΠΣΧΕΜ γνωστοποιεί τα θέματα που ταλανίζουν το τελευταίο χρονικό διάστημα χιλιάδες μεταφορικές επιχειρήσεις αλλά και συναδέλφους, οι οποίοι βρίσκονται στο ναδίρ της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας μη μπορώντας να συνταξιοδοτηθούν.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ο κανονισμός του ωραρίου απασχόλησης οδηγών εφαρμόστηκε από την Ελληνική πολιτεία με το Β.Δ. της 28.1/4-2.1938, εν συνεχεία τροποποιήθηκε με νέο Β.Δ. 882/1961 και βεβαίως ακολούθησαν νέες νομοθετικές ρυθμίσεις και νέα Ν.Δ. καθώς και ευρωπαϊκές οδηγίες όπως ο Ε.Κ 561/2006. Κύριος στόχος όλων ήταν και είναι η προάσπιση του εργασιακού καθεστώτος των οδηγών, τόσο για το χρόνο απασχόλησής τους όσο και για την αμοιβή τους. Βεβαίως και σε καμία περίπτωση οι Ελληνικές μεταφορικές επιχειρήσεις δεν είναι ενάντια στη σωστή αποτύπωση και νομοθέτηση της εργασιακής απασχόλησης των οδηγών. Η θέσπιση όμως της ηλεκτρονικής καταχώρησης αυτών, οι συσκευές έξυπνου ταχογράφου και η ψηφιακή κάρτα εργασίας ολοκληρώνουν κατ΄ εμάς την ανωτέρω νομοθεσία.
Το πρόβλημα όμως που παρουσιάζεται εντός της Ελληνικής επικράτειας είναι ότι για να ολοκληρώσει ένας οδηγός ένα δρομολόγιο πολλών χιλιομέτρων και με μεγάλες καθυστερήσεις τόσο στη φόρτωση όσο και στην εκφόρτωση των εμπορευμάτων, δεν επαρκούν όχι μόνο για τις ώρες εργασίας και οδήγησης αλλά υπερκαλύπτουν τις περισσότερες φορές και τις ώρες υπερωριακής απασχόλησης, πράγμα που αποτυπώνεται πλέον και ψηφιακά, με αποτέλεσμα να έρχονται οι μεταφορικές επιχειρήσεις απέναντι σε υψηλά πρόστιμα κατά τον οδικό έλεγχο από τα αρμόδια όργανα, χωρίς όμως αυτό να γίνεται ηθελημένα ή με σκοπό την εκμετάλλευση του δικαιώματος εργασίας του κάθε οδηγού.
Λόγω της σύγχυσης που έχει επικρατήσει το τελευταίο χρονικό διάστημα για το ανωτέρω θέμα, παρακαλούμε όπως ορίσετε επιτροπή στην οποία να συμμετέχει και εκπρόσωπος του Π.Σ.Χ.Ε.Μ., ώστε από κοινού να καταγραφούν οι προβληματισμοί μας για το ανωτέρω θέμα και να δοθούν λύσεις από το Υπουργείο σας, με γνώμονα την ομαλή λειτουργία των Ελληνικών μεταφορικών επιχειρήσεων.
Τα έτη της πανδημίας καθώς και ο πόλεμος ανάμεσα στη Ρωσία και την Ουκρανία, έπληξε κατακόρυφα την λειτουργία όλων των Ελληνικών μεταφορικών επιχειρήσεων. Η αύξηση των λειτουργικών εξόδων μιας μεταφορικής επιχείρησης οδήγησαν πολλούς συναδέλφους για να συνεχίσουν απρόσκοπτα το μεταφορικό τους έργο, ( η τιμή του πετρελαίου αποτελεί το 65 με 70 % της ημερήσιας λειτουργικής δαπάνης ), να μη μπορούν να ανταπεξέλθουν στις ασφαλιστικές τους υποχρεώσεις . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μια μεγάλη μερίδα συναδέλφων οι οποίοι βρίσκονται στο ναδίρ της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να μην μπορούν να συνταξιοδοτηθούν. Βεβαίως η Ελληνική πολιτεία έχει θεσπίσει μέτρα για την αντιμετώπιση των ανωτέρω περιπτώσεων θεσμοθετώντας ως όριο οφειλής για την απονομή της σύνταξης σε οφειλέτες, το ποσό των είκοσι χιλιάδων ευρώ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σχολιάστε |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2023 - pro.autotriti.gr