Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ανανεωμένη γραμμή μετάδοσης της κίνησης στα TGL & TGM

Τα ανανεωμένα MAN TGL & TGM έχουν δεχθεί σημαντικές επεμβάσεις στον κινητήρα D08 (εκδόσεις 4,6 ή 6,9λτ.) καθώς οι νέες –Euro6- εκδόσεις του για το 2018 θα εφοδιάζονται μόνο με τη τεχνολογία «SCR» (Selective Catalytic Reduction) για την επεξεργασία των καυσαερίων τους.
Χάρη σε πολλαπλές αλλαγές στην δομή και αρχιτεκτονική τους, το σύστημα ψύξης, την διαδικασία επεξεργασίας των καυσαερίων αλλά και τα υλικά από τα οποία αποτελείται η εν λόγω σειρά κινητήρων, έχει επιτευχθεί τόσο η μείωση του βάρους τους έως και κατά 103 κιλά (αναλόγως της έκδοσης), όσο και της μέσης κατανάλωσης καυσίμου τους (έως και 5%).
Η δεξαμενή για το AdBlue στα νέα TGL & TGM είναι πλέον χωρητικότητας 65λτ. ενώ αυξημένα είναι και τα διαστήματα αλλαγής λιπαντικών (κατά 20.000 χλμ. στα 80.000χλμ. πλέον).
 
Νέες λειτουργίες για το MAN TipMatic
Ο νέος MAN D08 κινητήρας των TGL & TGM θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο MAN TipMatic σε εκδόσεις 6 ή 12 σχέσεων, το οποίο έχει δεχθεί αρκετές αναβαθμίσεις ενώ, ενσωματώνει και νέες λειτουργίες.
Για παράδειγμα, αξίζει να αναφέρουμε την λειτουργία «Idle Speed Driving» που επιτρέπει την ομαλή επιτάχυνση του οχήματος σε χαμηλές ταχύτητες χωρίς τη χρήση του πεντάλ του γκαζιού, γεγονός που βοηθά πολύ τον οδηγό σε συνθήκες έντονου κυκλοφοριακού φόρτου. Αντίστοιχα, στις εκδόσεις με 12 σχέσεις, η λειτουργία «EfficientRoll» ενεργοποιείται σε ταχύτητες από 55χλμ./ώρα και επιτρέπει το… ρολλάρισμα του οχήματος χωρίς να εμπλέκεται κάποια σχέση στο κιβώτιο.

 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

MAN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ