Για όσους δεν το γνωρίζουν, η MAN Truck & Bus έχει ήδη ξεκινήσει τη διάθεση των νέων TGS & TGX με το νέο Adaptive Cruise Control (ACC) σύστημα, που χάρη στη βελτιωμένη λειτουργία του, είναι σε θέση να προσφέρει σημαντική βελτίωση στο έργο του οδηγού, καθώς αναλαμβάνει να ρυθμίζει συνεχώς την ταχύτητα του φορτηγού, σε συνάρτηση με την προβλεπόμενη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα, ακόμη και στην περίπτωση που αυτά ακινητοποιηθούν πλήρως.
Ωστόσο, το σημαντικό νέο εστιάζεται στην ενσωμάτωση της λειτουργίας «Stop-and-Go» που πλέον, επιτρέπει στο όχημα να εκκινήσει σε χαμηλές ταχύτητες και να επανά-ακινητοποιηθεί πλήρως π.χ. σε συχνές στάσεις κατά την κίνηση σε δρόμους με έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Η εν λόγω λειτουργία είναι αρχικά διαθέσιμη με τις εκδόσεις των TGS & TGX που εφοδιάζονται με τον Euro6 D26 κινητήρα και το κιβώτιο TipMatic των 12+2 σχέσεων ενώ από το 2019 θα είναι διαθέσιμες και στις υπόλοιπες εκδόσεις κινητήρων.
Την ίδια στιγμή, σημαντικές βελτιώσεις έχει δεχθεί και η λειτουργία του Emergency Brake Assist 2 (EBA2), το οποίο από τις αρχές του 2018 θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα φορτηγά της εταιρείας, με μεικτό από 7,5t.
Το EBA2, που πλέον δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί, αναβαθμίζει σημαντικά το επίπεδο της ενεργητικής ασφάλειας των φορτηγών της MAN Truck & Bus σε συνδυασμό με επιμέρους συστήματα όπως τα Emergency Stopping Signal (ESS), Lane Guard System (LGS) κ.ο.κ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr