Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Νέα στοιχεία όπως η χαλύβδινη καδένα χρονισμού, τα τροποποιημένα μπεκ, τα υδραυλικά ωστήρια των βαλβίδων με ρύθμιση διάκενου και ο ιμάντας με αυτόματο τεντωτήρα, έχουν επιφέρει σαφή βελτίωση της λειτουργίας του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του, καθώς και απλούστευση των διαδικασιών συντήρησης του.

Μειωμένο κόστος service & καλύτερη διαχείριση των καυσαερίων

Μια από τις πολλές βελτιώσεις είναι η νέα καδένα χρονισμού με σημαντικά αυξημένη διάρκεια ζωής. Παράλληλα, τα υδραυλικά ωστήρια των βαλβίδων φέρουν πλέον αυτόματη ρύθμιση διάκενων, έχει ενσωματωθεί ιμάντας με αυτόματο τεντωτήρα, ενώ και ο ιμάντας κίνησης των παρελκόμενων (αντλία, A/C κ.ο.κ.) είναι πλέον ένας, απλουστεύοντας σημαντικά τη διαδικασία συντήρησης, μειώνοντας παράλληλα και το κόστος της. Επιπρόσθετα, το σύστημα «EGR» (Exhaust Gas Recirculation) φέρει μεγαλύτερο ψυγείο και νέο «DPD» (Diesel Particulate Defuser) με λειτουργία αυτόματης αναγέννησης. Ουσιαστικά, το ειδικό αυτό φίλτρο μικροσωματιδίων, μέσω μιας -αυτόματης- διαδικασίας «μεταψεκασμού» αυξάνει τη θερμοκρασία εντός του DPD με αποτέλεσμα την καλύτερη καύση των μικροσωματιδίων και κατΆ επέκταση τη μείωση των εκπομπών ρύπων, μαζί με πολλούς ακόμη παράγοντες όπως τα οξείδια του αζώτου (NOx).
Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέψουμε πως και στο νέο φίλτρο λαδιού, αλλάζει μόνο το περιεχόμενο στοιχείο και όχι όλο το -μεταλλικό- κέλυφος, γεγονός που μειώνει μεταξύ άλλων το κόστος συντήρησης.

 

 

PICK-UP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Isuzu - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ