Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Πολλαπλές βελτιώσεις σε όλους τους τομείς

Προκειμένου να μπορεί να ανταποκριθεί με άνεση ακόμη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες χρήσης, ο νέος πετρελαιοκινητήρας του Isuzu D-Max έχει δεχθεί πολλαπλές επεμβάσεις σε όλους τους τομείς.
Αρχικά, αξίζει να αναφερθούμε στο σύστημα «VGS» (Variable Geometry Turbo-charger) ή απλούστερα στο νέο υπερσυμπιεστή με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Αποτελούμενη από υλικά ιδιαίτερα ανθεκτικά στη θερμότητα, η εν λόγω τουρμπίνα με εναλλάκτη θερμότητας (Intercooler) επιτυγχάνει βελτιστοποίηση της λειτουργίας της από τις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα τη μείωση του φαινομένου υστέρησης του turbo (turbo lag).
Πέραν αυτού, ο κινητήρας του νέου D-Max εφοδιάζεται με αναβαθμισμένο σύστημα τροφοδοσίας Common-Rail (με πίεση 200 Mpa) που επιφέρει σημαντικά βελτιωμένες επιδόσεις, καλύτερη οικονομία καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές ρύπων ενώ την ίδια στιγμή, ευθύνεται –εν μέρει- και για την μείωση των κραδασμών και του θορύβου που παράγονται κατά τη λειτουργία του κινητήρες σε όλες τις φάσεις, δεδομένων των ακριβέστερων ψεκασμών καυσίμου μέσα από νέα μπεκ με 8 οπές.
Μάλιστα, τα εν λόγω μπεκ ψεκασμού φέρουν επικάλυψη αδαμαντοειδούς άνθρακα «DLC» (Diamond-Like-Carbon), ένα υλικό με υψηλή αντοχή στις μεγάλες θερμοκρασίες και τις ακραίες πιέσεις, με αποτέλεσμα την αυξημένη διάρκεια ζωής των μπεκ και κατΆ επέκταση, τη μείωση του κόστους χρήσης και συντήρησης του οχήματος.
Νέος είναι όμως και ο θάλαμος καύσης των κυλίνδρων και χάρη στην βελτιστοποίηση της σχεδίασης του, βελτιστοποιείται ο στροβιλισμός εντός αυτού και μειώνονται οι όποιες απώλειες ροής. Επιπρόσθετα, χάρη σε τεχνολογίες όπως η τηγμένη επίστρωση του εσωτερικού των κυλίνδρων, διασφαλίζεται μεταξύ άλλων η αντοχή και η διάρκεια ζωής του ζωτικού αυτού τμήματος του κινητήρα.
Πέραν αυτού, στοιχεία όπως η νέα σχεδίαση του μπλοκ των κυλίνδρων, τα καλύμματα των κυλινδροκεφαλών από ρυτίνη καθώς και η βελτιστοποιημένη διαδικασία ψεκασμού του καυσίμου, έχει επιφέρει σημαντική μείωση του παραγόμενου θορύβου, που δεν υπερβαίνει τα 64,2 dB ως προς τον ήχο που γίνεται αντιληπτός έξω από το αυτοκίνητο.
Παράλληλα, τα έμβολα φέρουν πλέον επίστρωση από γραφίτη, γεγονός που αποτρέπει τη φθορά τους στις «κρύες» εκκινήσεις.
 

 

PICK-UP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Isuzu - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ