Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο Transit θα είναι διαθέσιμο με τρεις επιλογές κινητήρα ισχύος 100, 125 ή 155 ίππων με μέση κατανάλωση καυσίμου από 7,8λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 169 gr/km.

Μεταξύ των πολλαπλών συστημάτων ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς του νέου Transit συγκαταλέγεται και το Lane Keeping Alert που αναλαμβάνει να προειδοποιήσει τον οδηγό στην περίπτωση που το όχημα παρεκκλίνει της προκαθορισμένης πορείας του.

Η νέα γενιά του κορυφαίου ελαφρού επαγγελματικού της Ford θα προσφέρεται με μια εκτενή γκάμα τεχνολογικών καινοτομιών σε διάφορους τομείς του οχήματος.

Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Transit είναι κομψός, με έντονο δυναμισμό ενώ εξαιρετική αναμένεται να είναι η ποιότητα των υλικών που τον απαρτίζουν.

Το διπλό κάθισμα των συνοδηγών μπορεί να αναδιπλωθεί πλήρως ή μερικώς επιτρέποντας την μεταφορά αντικειμένων και στο εσωτερικό της καμπίνας ή, την μετατροπή του σε… γραφείο επί τροχών.

Στο εσωτερικό του χώρου φόρτωσης έχουν προβλεφθεί ειδικές επενδύσεις στο δάπεδο και τα τοιχώματα ενώ ειδικές πλαφονιέρες με λυχνίες LEDs αυξάνουν κατακόρυφα την ορατότητα.

Ο ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης στις εκδόσεις Van έχει αυξηθεί κατά 11% και κυμαίνεται από τα 9,6 - 15,1κ.μ.

Οι πλευρικές θύρες έχουν πλάτος 1.300χλστ. και επιτρέπουν τη φόρτωση ευρωπαλετών με περονοφόρα οχήματα.

Φυσικά, η γκάμα του νέου Ford Transit δεν περιορίζεται μόνο στις εκδόσεις Van αλλά περιλαμβάνει μια πληθώρα λύσεων για όλες τις εφαρμογές.

Το νέο Transit Van θα προσφέρεται με τρία μήκη αμαξώματος, δύο μήκη μεταξονίου και δύο ύψη οροφής.

Στόχος του μόνον η κορυφή!

4.657 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2014)

Από το 1965 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, το Ford Transit έχει να επιδείξει περισσότερες από 7 εκ. πωλήσεις και αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά επαγγελματικά οχήματα, όχι μόνο της Ford, αλλά της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Καθίσταται λοιπόν σαφές, πως η νέα γενιά του Transit που θα είναι κοινή για 6 (!) διαφορετικές ηπείρους και θα λανσαριστεί στις αρχές του 2014, είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός.

Ηνέα γενιά του Transit είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο δύσκολα… εγχειρήματα στην εξελισσόμενη –πλήρη- ανανέωση της γκάμας των ελαφρών επαγγελματικών της Ford καθώς, για πρώτη φορά, ένα μοντέλο της προορίζεται για χρήση (χωρίς σχεδιαστικές τροποποιήσεις) σε έξι διαφορετικές ηπείρους, συμπεριλαμβανομένων των αγορών των ΗΠΑ και της ΕΕ. 
Βασισμένο σε μια νέα, παγκόσμια, πλατφόρμα της Ford, το νέο Transit έρχεται να συμπληρώσει τη νέα γκάμα της «οικογένειας Transit» που ήδη περιλαμβάνει τα Transit Custom (International Van of the Year 2013) και Transit Connect (International Van of the Year 2014) και θα ολοκληρωθεί με την παρουσίαση του επίσης νέου Ford Transit Courier μέχρι το καλοκαίρι του 2014. 
Παράλληλα, δεν πρέπει να παραλείψουμε την παρουσίαση και του εντελώς νέου Ford Ranger στην κατηγορία των Pick-Up που επίσης προηγήθηκε. Η δημιουργία ενός μοντέλου με κοινή σχεδίαση για τις αγορές των ΗΠΑ και της ΕΕ είναι από μόνη της μια εξαιρετικά περίπλοκη διαδικασία ωστόσο, το νέο Ford Transit έχει να επιδείξει πολλαπλά νέα στοιχεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή. 
Κομψή και… λειτουργική νέα σχεδίαση
Ένα από τα βασικότερα κριτήρια κατά την εξέλιξη του νέου Transit ήταν η διασφάλιση ενός, όσο το δυνατόν, χαμηλότερου κόστους συντήρησης και, στην περίπτωση της σχεδίασης του αμαξώματος, επισκευής. 
Έτσι, πέραν των όσων –υποκειμενικών- μπορούμε να αναφέρουμε για το σχήμα της νέας μάσκας, των φωτιστικών σωμάτων αλλά και των αυλακώσεων που διατρέχουν το πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος, βασικό κριτήριο του σχεδιαστικού τμήματος της Ford ήταν η μείωση των ζημιών και των φθορών που μπορούν να συμβούν κατά την χρήση του οχήματος. Για τον λόγο αυτό, τα φωτιστικά σώματα (τόσο εμπρός όσο και πίσω) έχουν τοποθετηθεί όσο ψηλότερα επιτρέπεται από τη σχετική νομοθεσία, οι προφυλακτήρες είναι ιδιαίτερα στιβαροί και αποτελούνται από πολλαπλά τμήματα προκειμένου να μειώνεται το κόστος επισκευής τους ενώ ειδικές πλαστικές επιφάνειες σε όλο το πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος, προστατεύουν από τυχόν επαφές του οχήματος. 
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως, προκειμένου να διασφαλιστεί η εξαιρετική αξιοπιστία όλων των λύσεων και των επιμέρους τμημάτων που έχουν εξελιχθεί για το νέο Transit, η Ford πραγματοποίησε περισσότερα από 11 εκ. χλμ. δοκιμών κάτω από όλες τις συνθήκες χρήσης, με τα 500.000 χλμ. εξ αυτών να έχουν διανυθεί από πελάτες της εταιρείας που ενσωμάτωσαν πρωτότυπα οχήματα στον στόλο της εταιρείας τους. Επιπρόσθετα, η αντισκωριακή εγγύηση του νέου Transit ανέρχεται πλέον στα 12 έτη, μια εξαιρετική επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας. 

Νέοι κινητήρες, μειωμένο κόστος χρήσης και συντήρησης
Όπως προαναφέραμε στο εισαγωγικό, το νέο Ford Transit εμφανίζει ένα σημαντικά μειωμένο «Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας» και μεγάλο ρόλο σε αυτόν τον τομέα διαδραματίζουν οι νέοι κινητήρες του. 
Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Transit θα προσφέρεται με τρεις επιλογές του νέου πετρελαιοκινητήρα Duratorq TDCI των 2,2λτ. με σύστημα Start-Stop με τις εξής επιδόσεις:
- Ισχύς 100 ίππων/3.500 σ.α.λ. με ροπή 310 Nm/1.300 σ.α.λ. και μέση κατανάλωση 8,0λτ./100χλμ.
- Ισχύς 125 ίππων/3.500 σ.α.λ. με ροπή 350 Nm/1.450 σ.α.λ. και μέση κατανάλωση 7,8λτ./100χλμ.
- Ισχύς 155 ίππων/3.500 σ.α.λ. με ροπή 385 Nm/1.600 σ.α.λ. και μέση κατανάλωση 7,8λτ./100χλμ.
Αντίστοιχα, οι εκπομπές ρύπων των προαναφερθέντων μηχανικών συνόλων ξεκινούν από τα 169 gr/km.
Ωστόσο, η Ford ανακοινώνει και αρκετά ακόμη δεδομένα που συμβάλλουν στη σημαντική μείωση του κόστους συντήρησης των νέων μηχανικών συνόλων του Transit. Συγκεκριμένα, τα διαστήματα μεταξύ των service έχουν αυξηθεί στα 50.000 χλμ. (ή ανά 2ετία) ενώ, ο συνολικός χρόνος που απαιτείται για τη συντήρηση του οχήματος για έναν κύκλο ζωής της τάξης των 150.000 χλμ. έχει μειωθεί από τις 5,4 ώρες στις 4,2 ώρες. 
Όλες οι εκδόσεις του πετρελαιοκινητήρα των 2.198 κ.εκ. συνδυάζονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6+1 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός, τους πίσω ή σε όλους τους τροχούς. 

Οι τεχνολογικές καινοτομίες του νέου Transit
Η νέα γενιά του κορυφαίου ελαφρού επαγγελματικού της Ford θα προσφέρεται με μια εκτενή γκάμα τεχνολογικών καινοτομιών σε διάφορους τομείς του οχήματος. 
Ας τις δούμε επιγραμματικά:
Ασφάλεια
-Ford SYNC Emergency Assistance
-Νέο πλαίσιο από υψηλής ποιότητας και ακαμψίας χάλυβα
-Αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί και τύπου κουρτίνας
-ESC (Electronic Stability Control) με επιμέρους λειτουργίες όπως: Curve Control, Load Adaptive Control, Roll Stability Control, Hill Start Assist, Trailer Sway Control, Traction Control, Emergency Brake Warning, Torque Vectoring Control
-Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (Tyre Pressure Monitoring)
Οδική συμπεριφορά
-Adaptice Cruise Control με λειτουργία Forward Alert
-Lane Keeping Assist
-Driver Alert
-Speed Limiter
-Rear View Camera με Trailer Hitch Assist
-Αισθητήρες στάθμευσης εμπρός/πίσω
-Αυτόματα φώτα και αισθητήρες υγρασίας
-«Έξυπνα» φωτιστικά σώματα με περιστρεφόμενη δέσμη
¶νεση
-Πλήρως ρυθμιζόμενη κολώνα τιμονιού
-Θερμαινόμενο και πλήρως ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού
-Κλιματισμός
-Βοηθητικό σύστημα κλιματισμού για τους επιβάτες στις εκδόσεις mini-bus
-Αντιθαμβωτικό παρμπρίζ
-Πλαφονιέρα με λυχνίες LEDs στο χώρο φόρτωσης
-Ford Easy Fuel System

Επιβλητικό εσωτερικό με έντονο δυναμισμό
Παρά το γεγονός ότι το νέο Ford Transit δεν παύει να αποτελεί «εργαλείο» για τον σύγχρονο επαγγελματία, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τον έντονο δυναμισμό που αποπνέει η σχεδίαση του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας. 
Αν συνυπολογίσουμε τα όσα έχουμε ήδη δει από την επαφή μας με τα Transit Connect, Transit Custom και Ranger, η ποιότητα των υλικών και η συναρμολόγηση τους αναμένεται να είναι εξαιρετική ενώ, το στοιχείο που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι οι πολλαπλοί αποθηκευτικοί χώροι για όλων των ειδών τα μικροαντικείμενα, εργαλεία ή προσωπικά είδη των επιβατών. 
Τόσο το κάθισμα του οδηγού όσο και η κολώνα του τιμονιού είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και συμβάλλουν στην άνεση και την άμεση εύρεση της κατάλληλης θέσης οδήγησης ενώ, στον εξοπλισμό του οχήματος περιλαμβάνονται πολλαπλά ηλεκτρονικά «καλούδια» που εγγυώνται τον πλήρη έλεγχο του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε τα Adaptive Cruise Control και Lane Keeping Assist κατά την κίνηση του οχήματος στον αυτοκινητόδρομο, το Driver Alert που αναλαμβάνει να ελέγξει την συμπεριφορά του οδηγού σε διάφορες συνθήκες, τους αισθητήρες υποβοήθησης της στάθμευσης και την κάμερα οπισθοπορείας με σύστημα υποβοήθησης της σύνδεσης κάποιου τρέϊλερ κ.ά. 
Επιπρόσθετα, χάρη στον εξοπλισμό που περιλαμβάνει στοιχεία όπως το Ford SYNC μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να ελέγξει πολλαπλές λειτουργίες τόσο του οχήματος όσο και του…. Smartphone του (εφαρμογή AppLink) μέσω φωνητικών εντολών καθώς και της διαρρύθμισης των καθισμάτων που μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως ή μερικώς, το εσωτερικό του νέου Transit μπορεί άνετα να μετατραπεί σε ένα «γραφείο επί τροχών» για τον σύγχρονο επαγγελματία. 

Αυξημένες διαστάσεις και μεταφορικές δυνατότητες
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, το νέο Ford Transit θα προσφέρει αυξημένο όγκο φόρτωσης κατά 11% σε σχέση με το μοντέλο αντικαθιστά. 
Σε ότι αφορά στις εκδόσεις Van, ο νέος εκπρόσωπος της Ford θα είναι διαθέσιμος με τρία μήκη αμαξώματος (5.531χλστ, 5.981χλστ. και 6.704χλστ.), δύο μήκη μεταξονίου (3.300χλστ. και 3.750χλστ.) καθώς και δύο επιλογές ως προς το ύψος της οροφής. Αντίστοιχα το μεικτό βάρος του θα κυμαίνεται από τους 2,9t. έως και τους 4,7t. αντίστοιχα. 
Το μεγάλο πλάτος των πλευρικών θυρών (1.300χλστ.) επιτρέπουν την άνετη φόρτωση ευρωπαλετών με περονοφόρα οχήματα και από το πλαϊνό τμήμα του οχήματος ενώ ειδικές επενδύσεις έχουν προβλεφθεί τόσο για το δάπεδο όσο και τα τοιχώματα του χώρου φόρτωσης. 
Σε ότι αφορά στον ωφέλιμο όγκο, αξίζει να αναφέρουμε πως οι κορυφαίες εκδόσεις Jumbo Van είναι σε θέση να υποστηρίξουν φορτία έως και 15,1κ.μ. 
Σε ότι αφορά στις επαγγελματικές του εκδόσεις, πέραν των Van, θα προσφέρονται και Van με διπλή σειρά καθισμάτων, ενώ στις εκδόσεις μεταφοράς προσωπικού θα περιλαμβάνονται εκδόσεις Kombi και Mini-Bus με δυνατότητα υποστήριξης έως και 18 επιβατών. 
Τέλος, δεν μπορούμε να παραλείψουμε τις εκδόσεις καμπίνας – σασί (C+C) με τέσσερα διαφορετικά μήκη μεταξονίου (3.137χλστ., 3.504χλστ., 3.954χλστ. και 4.522χλστ.), συνολικό μήκος αμαξώματος από 5.205 – 7.577 χλστ. και μεικτό βάρος από 3,1t. – 4.7t. που μπορούν να υποστηρίξουν υπερκατασκευές με μήκος από 2.775χλστ. – 5.147 χλστ. αντίστοιχα.