Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Δυναστεία της Scania στο διαγωνισμό «Green Truck»

Δυναστεία της Scania στο διαγωνισμό «Green Truck»

Δυναστεία της Scania στο διαγωνισμό «Green Truck»

Δυναστεία της Scania στο διαγωνισμό «Green Truck»

Δυναστεία της Scania στο διαγωνισμό «Green Truck»

  • Δυναστεία της Scania στο διαγωνισμό «Green Truck»
  • Δυναστεία της Scania στο διαγωνισμό «Green Truck»
  • Δυναστεία της Scania στο διαγωνισμό «Green Truck»
  • Δυναστεία της Scania στο διαγωνισμό «Green Truck»
  • Δυναστεία της Scania στο διαγωνισμό «Green Truck»

Δυναστεία της Scania στο διαγωνισμό «Green Truck»

3.830 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2024)

- Για έβδομη φορά μέσα στα τελευταία οχτώ χρόνια κατακτά το διαγωνισμό η Scania
- Πρόκειται για συγκριτικό τεστ αναφορικά με την αποδοτικότητα των βαρέων φορτηγών στην Ε.Ε.
- Με 7.040 κιλά είναι το ελαφρύτερο όχημα και με 79,70 χλμ/ώρα έχει την υψηλότερη μέση ταχύτητα

Για έβδομη φορά μέσα στα τελευταία οχτώ χρόνια κατακτά το διαγωνισμό η Scania

Επιστροφή στις νίκες για τη Scania, που - ύστερα από το μικρό… διάλειμμα του 2023, όταν και για πρώτη φορά μετά από καιρό «περιορίστηκε» στη δεύτερη θέση – επανήλθε δυναμικά, κατακτώντας το διαγωνισμό «Green Truck» για έβδομη φορά μέσα στα τελευταία οχτώ χρόνια και για ένατη στις δεκατέσσερις συνολικά που έχει λάβει μέρος.
Η σουηδική εταιρεία συμμετείχε με τον 13λιτρο κινητήρα εσωτερικής καύσης, «Super» που εξοικονομεί περίπου 8 % σε καύσιμα, με τις δοκιμές να λαμβάνουν χώρα σε διάφορους δρόμους (και κυρίως σε αυτοκινητόδρομους) του Μονάχου.  
Ο αντιπρόεδρος και επικεφαλής της Scania Trucks, Stefan Dorski, δήλωσε πως: «Στη Scania είμαστε πολύ περήφανοι και χαρούμενοι που ανακτήσαμε τον τίτλο του πιο αποδοτικού φορτηγού μεγάλων αποστάσεων στον κόσμο. Η κατανάλωση λιγότερων καυσίμων σημαίνει ότι τα φορτηγά μας συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό στον περιορισμό των εκπομπών CO2, δεδομένου ότι τόσο μεγάλο μέρος των παγκόσμιων μεταφορών εξακολουθεί να εξαρτάται από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης».

Πρόκειται για συγκριτικό τεστ αναφορικά με την αποδοτικότητα των βαρέων φορτηγών στην Ε.Ε.

Από εκεί και πέρα, οι συγκριτικές δοκιμές μεταξύ των βαρέων φορτηγών εστιάζουν σε ζητήματα που καλύπτουν όλες τις πτυχές της βιωσιμότητας και της αποδοτικότητας ενός οχήματος στις μεταφορές όπως: η κατανάλωση καυσίμου, η μέση ταχύτητα, η χρησιμοποιούμενη ποσότητα AdBlue και το βάρος του φορτηγού – όσο πιο ελαφρύ, τόσο το καλύτερο.
Το ετήσιο τεστ «Green Truck» διοργανώνεται από δυο περιοδικά, τα Trucker και VerkehrsRundschau, ενώ μετράει 14 χρόνια ζωής, αρχής γενομένης από το 2011.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με 7.040 κιλά είναι το ελαφρύτερο όχημα και με 79,70 χλμ/ώρα έχει την υψηλότερη μέση ταχύτητα

Αναφορικά με τις επιδόσεις της Scania, τώρα, αυτές σίγουρα ξεχωρίζουν, με δεδομένο πως σε μια απόσταση 100 χλμ. οι μετρήσεις της έδειξαν μια μέση διαφορά σε σχέση με τον δεύτερο της τάξεως των 0,41 λίτρων καυσίμου, που σε απλά λόγια μεταφράζεται σε περίπου 600 λίτρα καλύτερης εξοικονόμησης ετησίως – εφόσον λάβουμε υπόψη πως ένα φορτηγό μεγάλων αποστάσεων διανύει γύρω στα 150.000 χλμ. κάθε χρόνο.  
Επιπλέον, με βάρος 7 τόνων και 40 κιλών το φορτηγό της Scania ήταν το πιο ελαφρύ από όλα, έχοντας παράλληλα και την υψηλότερη μέση ταχύτητα με 79,70 χλμ. ανά ώρα, ενώ σημαντικό ρόλο στα αποτελέσματα προφανώς διαδραμάτισε και η ανανεωμένη έκδοση του συστήματος CCAP (Cruise Control με Active Prediction) που εξοικονομεί μέχρι και 2 % σε καύσιμο.