Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η ΜΑΝ λανσάρει την υδρογονοκίνηση

Η ΜΑΝ λανσάρει την υδρογονοκίνηση

5.359 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2024)

- Θα ναι η πρώτη εταιρεία παραγωγής φορτηγών, στην Ευρώπη, που το κάνει πράξη
- 200 οχήματα προορίζονται για επιλεγμένες χώρες μέσα στο 2025
- Στα 520 άλογα, με 600 χιλιόμετρα αυτονομία οι επιδόσεις της νέας σειράς
- Η μηδενική εκπομπή ρύπων είναι ο κύριος στόχος

Θα ναι η πρώτη εταιρεία παραγωγής φορτηγών, στην Ευρώπη, που το κάνει πράξη

Το στόρι της MAN Truck & Bus με την υδρογονοκίνηση δεν είναι καινούργιο. Αντιθέτως, η εταιρεία «φλερτάρει» επίμονα με την ιδέα σε φορτηγά και σε λεωφορεία από τον προηγούμενο… αιώνα (βλ. 1996), με τις τελευταίες εξελίξεις να τη δικαιώνουν πανηγυρικά, δεδομένου πως πρόκειται για την πρώτη βιομηχανία παραγωγής φορτηγών στην «Γηραιά Ήπειρο» που δίνει σάρκα και οστά στο εν λόγω εγχείρημα. Φέροντας την ονομασία «MAN hTGX», η περιορισμένη σε σύνολο αυτή σειρά λοιπόν θα κινείται χρησιμοποιώντας κινητήρα καύσης υδρογόνου, ενώ θα θεωρείται ιδανική για τη μεταφορά βαρέων υλικών π.χ. οικοδομικά και ξυλεία.

200 οχήματα προορίζονται για επιλεγμένες χώρες μέσα στο 2025

Τα νέα αυτά πρωτότυπα οχήματα θα παραδοθούν σε πελάτες από τη Γερμανία, την Ισλανδία, την Ολλανδία και τη Νορβηγία σε ό,τι έχει να κάνει με το πλαίσιο της Ευρώπης, καθώς και σε κάποιες άλλες προεπιλεγμένες χώρες εκτός Ευρώπης.
Αυτό αναμένεται να λάβει χώρα κάπου στις αρχές του 2025, με το σύνολο των οχημάτων να μην ξεπερνάει τα 200 μοντέλα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στα 520 άλογα, με 600 χιλιόμετρα αυτονομία οι επιδόσεις της νέας σειράς

Χρησιμοποιώντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου, H45, τα διακόσια αυτά οχήματα υπολογίζεται πως θα έχουν αυτονομία 600 χιλιομέτρων στις εκδόσεις αξόνων 6Χ2 και 6Χ4, με ισχύ που θα δίνει 520 ίππους και ροπή στα 2.500 Nm.
Από εκεί και πέρα, η χωρητικότητα του ντεπόζιτου θα φτάνει τα 56 κιλά, πράγμα που σημαίνει πως ο ανεφοδιασμός θα χρειάζεται λιγότερα από 15 λεπτά προκειμένου να γίνει πράξη.

Η μηδενική εκπομπή ρύπων είναι ο κύριος στόχος

Το όλο πρότζεκτ, κατά πως φαίνεται, όφειλε να συμβαδίζει με τον κανονισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης για οχήματα μηδαμινής εκπομπής ρύπων, με το εξέχον μέλος του συμβουλίου της MAN Truck & Bus, Friedrich Baumann, να ξεκαθαρίζει πως «ως απόρροια της χρήσης οικεία τεχνολογίας (σ.σ. ο κινητήρας καύσης υδρογόνου H45 στηρίχτηκε στον δοκιμασμένο πετρελαιοκινητήρα D38), με το hTGX προσθέτουμε ένα πολύ ελκυστικό προϊόν στο χαρτοφυλάκιο της πολιτικής μας για οχήματα με μηδενική εκπομπή ρύπων».