Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
«Σημειωτόν» οι πωλήσεις των Vans στο 3μηνο, «άνθηση» της αγοράς στα βαρέα

«Σημειωτόν» οι πωλήσεις των Vans στο 3μηνο, «άνθηση» της αγοράς στα βαρέα

  • «Σημειωτόν» οι πωλήσεις των Vans στο 3μηνο, «άνθηση» της αγοράς στα βαρέα
  • «Σημειωτόν» οι πωλήσεις των Vans στο 3μηνο, «άνθηση» της αγοράς στα βαρέα

«Σημειωτόν» οι πωλήσεις των Vans στο 3μηνο, «άνθηση» της αγοράς στα βαρέα

6.188 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2024)

- Στο -13,2% οι πωλήσεις ελαφρών, διπλάσια τα νέα φορτηγά, +41% τα λεωφορεία, +151% τα Τaxi
- Στο +20% οι πωλήσεις ηλεκτρικών, «υποχωρεί» στο 6% το μερίδιο αγοράς τους
- Χωρίς… αντίπαλο το Toyota Hilux, μερίδιο 40% για τα Pick-Ups
- Πάτησε «γκάζι» από νωρίς η Toyota Επαγγελματικά, από κοντά η Ford Pro

Στο -13,2% οι πωλήσεις ελαφρών, διπλάσια τα νέα φορτηγά, +41% τα λεωφορεία, +151% τα Τaxi

Με τη συμπλήρωση του 1ου 3μήνου του 2024, η ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών εμφανίζει αύξηση πωλήσεων σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων, εκτός των ελαφρών.
 
Με τις νέες ταξινομήσεις των LCVs να υποχωρούν κατά 28% μέσα στον Μάρτιο, από τις αρχές του έτους η αγορά κινείται στο -13,2% έναντι του 2023. Ωστόσο, οι πωλήσεις νέων φορτηγών έχουν αυξηθεί κατά 105,3%(!) στο αντίστοιχο διάστημα ενώ, αυξημένες είναι οι πωλήσεις νέων οχημάτων τόσο στα Λεωφορεία & Mini-Buses (+41,3%) όσο και στα Taxi (150,8%).
 

Στο +20% οι πωλήσεις ηλεκτρικών, «υποχωρεί» στο 6% το μερίδιο αγοράς τους

Μπορεί οι πωλήσεις νέων ηλεκτροκίνητων ελαφρών επαγγελματικών να είναι αυξημένες στο 1ο 3μηνο του 2024 (+19,7%) ωστόσο, μέσα στον Μάρτιο έκαναν… βουτιά (-35,8%). Το Peugeot e-Partner εξακολουθεί να προηγείται με μερίδιο 32,9% επί του συνόλου της αγοράς, ενώ στη 2η θέση βρίσκεται πλέον το Nissan Townstar EV.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Χωρίς… αντίπαλο το Toyota Hilux, μερίδιο 40% για τα Pick-Ups

Με μερίδιο 57,1% στην κατηγορία των Pick-Up και 22,6(!)% επί του συνόλου της αγοράς, το Toyota Hilux έχει αυξήσει κατά 60,2% τις νέες ταξινομήσεις του μέσα στο 3μηνο του 2024 και –κυριολεκτικά- δεν έχει αντίπαλο. Η κορυφαία 3άδα στα πιο εμπορικά ελαφρά επαγγελματικά συμπληρώνεται από τα Ford Ranger (-21,1%) & Peugeot Partner (-56,5%)
 
Σε ότι αφορά στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες οχημάτων, τα Pick-Ups (39,6%), Μικρά Vans (30,2%) & Μεσαία Vans (10,8%) διατηρούν τα υψηλότερα μερίδια στην αγορά.
 

Πάτησε «γκάζι» από νωρίς η Toyota Επαγγελματικά, από κοντά η Ford Pro

Με δεδομένη την εντυπωσιακή μέχρι στιγμής εμπορική πορεία του Hilux μέσα στο 2024, η Toyota Professional έχει αποσπάσει μερίδιο 28,5% επί του συνόλου της αγοράς και την ακολουθεί η Ford Pro (μερίδιο 18,4), η οποία ωστόσο βλέπει τις πωλήσεις της να υποχωρούν κατά 41,7%.
 
Στα φορτηγά άνω των 3,5t., η Volvo Trucks έχει εισάγει τριπλάσια οχήματα έναντι του 2024 (89 μονάδες, +187,1%), και την ακολουθούν οι Mercedes-Benz (82 οχήματα, +13,9%) και Fuso (63 οχήματα, +200%).