Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ίσως πολλοί να μην το γνωρίζουν ή απλώς να το παραβλέπουν ωστόσο, η Piaggio Επαγγελματικά Οχήματα, συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών στον κλάδο.

Παρά το γεγονός ότι το μεικτό βάρος του δεν υπερβαίνει τους 2,2t., το Piaggio Porter Maxxi είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία με βάρος έως και 1.060 κιλά (στην έκδοση με ανατρεπόμενη καρότσα).

Το στιβαρό πλαίσιο αποτελεί ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του ιταλικού ελαφρού επαγγελματικού.

Οι εκδόσεις Maxxi του ανανεωμένου Piaggio Porter είναι διαθέσιμες με πολλαπλούς τύπους κινητήρα με καύσιμο το diesel, την αμόλυβδη βενζίνη, το LPG και...

... το CNG. Παράλληλα διατίθενται και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι φινετσάτος και επιδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τις εξαιρετικές ικανότητες του ιταλού κατασκευαστή στην εκμετάλλευση ακόμη και του παραμικρού διαθέσιμου χώρου.

Ο πίνακας οργάνων είναι λιτός αλλά εξαιρετικά ευανάγνωστος και λειτουργικός.

Τα καθίσματα είναι άνετα και αναπαυτικά ακόμη και για επιβάτες μεγάλου αναστήματος.

Με την αναδίπλωση της βάσης του καθίσματος τόσο για τον οδηγό όσο και...

... τον συνοδηγό, παρέχεται άμεση πρόσβαση στον χώρο του κινητήρα.

Το στοιχείο που κερδίζει τις εντυπώσεις στην καρότσα του Piaggio Porter Maxxi είναι το πλήρως επίπεδο δάπεδο της καθώς και η μικρή απόσταση του από το έδαφος.

Βάσει και της σχετικής νομοθεσίας, ένα ειδικό και εξαιρετικά στιβαρό διαχωριστικό προστατεύει την καμπίνα των επιβατών από τυχόν μετατοπίσεις του φορτίου.

Η ικανότητα του Piaggio Porter Maxxi να μεταφέρει βαριά φορτία παρά το μικρό συνολικό βάρος του εστιάζεται εν μέρει και στους διπλούς τροχούς του πίσω άξονα.

Η ανατροπή της καρότσας διαρκεί μόλις λίγα δευτερόλεπτα και ο οδηγός μπορεί να την ελέγξει χωρίς να βγει καν από την καμπίνα των επιβατών.

Το ειδικό κουμπί για την ανατροπή εδράζεται στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας.

Όλα τα παραπάνω καθιστούν το ιταλικό ελαφρύ επαγγελματικό μια ιδανική λύση για μια εξαιρετικά ευρεία γκάμα εφαρμογών.

Ο κινητήρας των 1.308 κ.εκ. του Piaggio Porter Maxxi EcoPower αποδίδει ισχύ 69 ίππων και...

...μέγιστη ροπή 101Nm από τις 4.300 σ.α.λ.

Η δεξαμενή της βενζίνης εδράζεται μέσα στο πλαίσιο και πίσω από τον οπίσθιο άξονα.

Αντίστοιχα, η δεξαμενή για το υγραέριο (LPG) εδράζεται στη ...

...δεξιά πλευρά του οχήματος.

Ο οδηγός μπορεί να ενημερωθεί για την ποσότητα του υγραερίου που απομένει στο ρεζερβουάρ, μέσω μιας ειδικής ένδειξης στο ταμπλό του οχήματος.

Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα της οδικής συμπεριφοράς του Piaggio Porter Maxxi είναι η εντυπωσιακή ευελιξία του χάρη στις περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος.

Η… εναλλακτική πρόταση της Piaggio Επαγγελματικά

7.591 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2014)

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Piaggio, εξειδικεύεται στην παραγωγή εξαιρετικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων όπως το Piaggio Porter, που είναι σε θέση να προσφέρουν ιδανικές λύσεις στην μεταφορά πάσης φύσεως φορτίων με ελάχιστο κόστος χρήσης και συντήρησης χάρη και στην ευρεία γκάμα κινητήρων με εναλλακτικούς τύπους καυσίμου.

Ίσως πολλοί να μην το γνωρίζουν ή απλώς να το παραβλέπουν ωστόσο, η Piaggio Επαγγελματικά Οχήματα, συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών στον κλάδο χάρη στην ευρεία γκάμα εκπροσώπων που έχει να επιδείξει για την κάλυψη μιας ευρείας «παλέτας» επιχειρηματιών. 
Με βασικό γνώμονα την εντυπωσιακή ευελιξία που διασφαλίζουν οι περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος τους, τα επαγγελματικά της Piaggio είναι σε θέση να ανταποκριθούν ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες χρήσης χάρη στο στιβαρό πλαίσιο τους και την αποδεδειγμένη αξιοπιστία. 
Ωστόσο, παρά το μικρό μέγεθος τους, τα Piaggio Επαγγελματικά δεν προϋποθέτουν την παραμικρή παραχώρηση αναφορικά με τον όγκο ή το βάρος του ωφέλιμου φορτίου που είναι σε θέση να υποστηρίξουν την ίδια στιγμή που, το κόστος αγοράς, χρήσης και συντήρησης τους, είναι σημαντικά περιορισμένο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. 
Εξάλλου δεν μπορούμε να παραβλέψουμε πως, εν καιρώ κρίσης, μοντέλα όπως το Piaggio Porter Maxxi που παρουσιάζουμε, είναι διαθέσιμα και στην ελληνική αγορά με κινητήρες που είναι σε θέση να κάνουν χρήση βενζίνης, πετρελαίου, υγραερίου ή φυσικού αερίου χωρίς να λησμονούμε και τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες(!) εκδόσεις. 
Το γεγονός αυτό αποτελεί ένα από σημαντικότερα εχέγγυα για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις που αναζητούν τρόπους μείωσης του λειτουργικού κόστος στις μεταφορές των προϊόντων τους, χωρίς την παραμικρή ωστόσο έκπτωση σε ότι αφορά την αποδοτικότητα και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν. 

Σας παρουσιάζουμε τις εντυπώσεις μας από το ανανεωμένο Piaggio Porter Maxxi EcoPower, μια έκδοση με κινητήρα βενζίνης/υγραερίου η οποία περιλαμβάνει στον βασικό της εξοπλισμό (απευθείας από τη γραμμή παραγωγής) ανοικτή και ανατρεπόμενη καρότσα στην οποία μπορούν να φιλοξενηθούν φορτία με βάρος έως και 1.010 κιλών! 

Σχεδίαση – Εσωτερικό: Οι Ιταλοί ξέρουν καλύτερα
Παρά το γεγονός ότι το συνολικό πλάτος του αμαξώματος του Piaggio Porter Maxxi δεν υπερβαίνει τα 1.560 χλστ., η διθέσια καμπίνα του είναι πραγματικά ευρύχωρη και δύο ενήλικοι επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων τους. 
Κομψός και άκρως λειτουργικός ο εσωτερικός διάκοσμος, προσφέρει όλες τις ανέσεις που θα μπορούσε να περιμένει κανείς από ένα σκληροτράχηλο επαγγελματικό όχημα ενώ και το περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού είναι ευρύτατο χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα φιλοξενούν πολλούς πρακτικούς χώρους για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων ενώ ο ανανεωμένος πίνακας οργάνων παρέχει άμεσα και με ευανάγνωστο τρόπο, όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό αναφορικά με τις διάφορες λειτουργίες του οχήματος. 
Πέραν στοιχείων όπως το ράδιο-CD αλλά και το –προαιρετικό- σύστημα πλοήγησης, το Piaggio Porter εφοδιάζεται με αερόσακο για τον οδηγό, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό αλλά και το σύστημα E.P.S. (Electric Power Steering) δηλαδή σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης. 
Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά ενώ, με την αναδίπλωση της βάσης τους, παρέχεται η άμεση και εύκολη πρόσβαση στον χώρο για τον κινητήρα. 

Μεταφορικές δυνατότητες: Η καλύτερη αναλογία μεικτού βάρους/ωφέλιμου φορτίου
Ακόμη και οι κορυφαίες εκδόσεις «Maxxi» στην γκάμα του Piaggio Porter έχουν μεικτό βάρος που ανέρχεται έως και στα 2.200 κιλά, γεγονός που τις καθιστά ιδανικές για κίνηση εντός της πόλης. Με το μήκος του αμαξώματος στην περίπτωση του οχήματος που παρουσιάζουμε, να μην υπερβαίνει τα 3.830 χλστ., το ωφέλιμο μήκος της –κοντής έκδοσης- της καρότσας, ανέρχεται στα 2.350 χλστ. 
Αντίστοιχα, αν και το μεικτό βάρος του αμαξώματος περιορίζεται στους 2,2t., το ωφέλιμο φορτίο της εν λόγω έκδοσης ανέρχεται στα 1.010 κιλά!
Μια προσεχτική «ανάγνωση» των τεχνικών χαρακτηριστικών του Piaggio Porter Maxxi θέτει υπό αμφισβήτηση τις μεταφορικές «αρετές» σχεδόν του συνόλου του ανταγωνισμού. 
Οι διπλοί πίσω τροχοί και το ιδιαίτερα ανθεκτικό και συνάμα ελαφρύ πλαίσιο, διασφαλίζουν την δυνατότητα μεταφοράς βαρέων φορτίων την ίδια στιγμή που –όταν οι περιστάσεις το απαιτούν- η ανατροπή της καρότσας είναι μια εύκολη διαδικασία που διαρκεί λίγα δευτερόλεπτα και ελέγχεται από έναν διακόπτη και πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας. 
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφερθούμε στην ειδική καρότσα που έχει μήκος από 2.350 – 2.870 χλστ. και πλάτος 1.560 χλστ. με τα –ύψος 350 χλστ.- πλευρικά τοιχώματα να είναι αποσπώμενα και αναδιπλούμενα, γεγονός που ευνοεί την εύκολη φόρτωση του οχήματος ακόμη και με περονοφόρο, από όλες τις πλευρές. 

Κινητήρας: EcoPower με βενζίνη και υγραέριο 
Δεδομένης της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας για την πλειοψηφία των ελλήνων επιχειρηματιών, η Piaggio Επαγγελματικά Οχήματα έρχεται να προσφέρει μια πληρέστατη γκάμα μηχανικών συνόλων για το Porter Maxxi που είναι σε θέση να καταναλώνουν και εναλλακτικούς τύπους καυσίμου (υγραέριο, φυσικό αέριο), με αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση του συνολικού κόστος χρήσης του οχήματος. 
Ο Piaggio EcoPower κινητήρας των 1.308 κ.εκ. αποδίδει ισχύ 69 ίππων και μέγιστη ροπή 101Nm, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις στο ιταλικό μοντέλο ακόμη και με πλήρες φορτίο. 
Η δεξαμενή για το υγραέριο εδράζεται στη δεξιά πλευρά του πλαισίου ενώ, η δεξαμενή για την αμόλυβδη βενζίνη έχει τοποθετηθεί μεταξύ των δοκών του πλαισίου και πίσω από τον πίσω άξονα. Αυτό συμβάλλει στην εξαιρετική κατανομή των μαζών μεταξύ των δύο αξόνων του οχήματος ενώ παράλληλα καθιστά εύκολη και άνεση τη διαδικασία πλήρωσης του οχήματος στους σταθμούς ανεφοδιασμού. 

Οδική συμπεριφορά: Κύκλος στροφής 4,6μ.!
Στον δρόμο, το Piaggio Porter Maxxi θα παραμείνει ουδέτερο στις αντιδράσεις του ακόμη και στο όριο ενώ το γρήγορο σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση, καθιστά τους ελιγμούς ακόμη και σε περιορισμένους χώρους, μια τυπική διαδικασία. 
Εξάλλου, με το συνολικό μήκος του αμαξώματος να περιορίζεται κάτω από τα 4.360 χλστ. στην «χειρότερη» των περιπτώσεων, και το μεταξόνιο να ανέρχεται στα 2.180 χλστ., το Piaggio Porter Maxxi εμφανίζει κύκλο στροφής της τάξης των 4,6μ., μια εντυπωσιακή επίδοση δεδομένου ότι ο μέσος όρος των επαγγελματικών οχημάτων με ανάλογες μεταφορικές δυνατότητες ορίζεται στα 5,3μ.! 
Η μέγιστη ταχύτητα που το όχημα μπορεί να αναπτύξει περιορίζεται στα 120 χλμ./ώρα ενώ τα δισκόφρενα των 260 χλστ. εμπρός και τα ταμπούρα των 258 χλστ. πίσω, είναι σε θέση να ακινητοποιήσουν γρήγορα και με ασφάλεια το ιταλικό μοντέλο ακόμη και στις πιο δύσκολες των περιπτώσεων.