Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

'Ανεση / εργονομία: Παραχωρήσεις στο δρόμο, άριστο εκτός

Το UXV είναι άνετο για Side by Side όχημα, μην περιμένετε όμως τις ίδιες ανέσεις και εργονομία με ένα αυτοκίνητο, γιατί θα απογοητευτείτε. Το KYMCO διαθέτει δύο θέσεις δίπλα-δίπλα, για 2 άτομα, όμως οι πλάτες των στάνταρ καθισμάτων είναι κοντές, και κουράζουν. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται φυσικά και ζώνες ασφαλείας (που καταλήγουν όμως να σε κόβουν λίγο στο λαιμό). Το οπτικό πεδίο των καθρεπτών εμποδίζεται αρκετά από τα κάγκελα της καμπίνας (roll-cage), μην δίνοντας σου σαφή εικόνα για την κατάσταση πίσω σου. Τα υφασμάτινα καλύμματα με τα πλαστικά παράθυρα αποδεικνύονται σωτήρια το χειμώνα, ενώ με αυτά η ζέστη στην καμπίνα (δίχως ο οδηγός να βάλει καλοριφέρ) είναι μεγάλη, και καταλήγεις να οδηγείς με ελαφριά ρούχα. Βέβαια, μπορείς και να κατεβάσεις το φερμουάρ μέχρι ένα σημείο, και μετά να διπλώσεις το κάλυμμα, και να το πιάσεις με ένα Velcro που διαθέτει το UXV ειδικά για αυτή τη δουλειά, οδηγώντας έτσι με ανοιχτά τα… παράθυρα. Τα φερμουάρ δεν είναι εύκολα στη χρήση (ειδικά αν τα ανοιγοκλείνεις εντελώς), και θέλουν λίγη υπομονή στο άνοιξε-κλείσε. Οι μεταφορικοί χώροι του UXV είναι τεράστιοι, καθώς έχεις και την γεροφτιαγμένη ανατρεπόμενη καρότσα (άριστη και πανεύκολη η λειτουργία της), συν ένα τεράστιο κάδο κάτω από το καπό (το τελευταίο ανοίγει εύκολα και κλείνει με ποιοτικό ήχο), κοτσαδόρο για έλξη τρέιλερ, αλλά και 2 ντουλαπάκια μέσα στη καμπίνα –με το ένα να κλειδώνει. Παράλληλα, τα καθίσματα αφαιρούνται εντελώς, οπότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τη θέση του συνεπιβάτη ως μεταφορικό χώρο. Οι ενδείξεις της ψηφιακής οθόνης είναι οι βασικές, οι διακόπτες σύγχρονοι και εργονομικοί (διαθέτει ένα μεγάλο κουμπί για 2WD/4WD), το τιμόνι σχετικά μικρό, δίχως υποβοήθηση EPS, όμως η αίσθηση του είναι ελαφριά, ενώ κόβει αρκετά, δίνοντας πόντους στο UXV όσον αφορά στις μανούβρες. Στα συν, οι δύο ποτηροθήκες, αλλά και η έξοδος ρεύματος 12V. Σημειώστε τα υψηλά επίπεδα θορύβου με τα «τακουνάτα» ελαστικά στο δρόμο, και τη μικρή τελική των 75χλμ./ώρα, που δεν επιτρέπει εύκολα τις μεγάλες ασφάλτινες εξορμήσεις.

 

ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ