Μια από τις σημαντικότερες τροποποιήσεις του νέου Isuzu D-Max είναι το φαρδύτερο και μακρύτερο πλαίσιο με το οποίο εφοδιάζεται ενώ, πέραν της αυξημένης δομικής του ακαμψίας, το ιαπωνικό Pick-Up έχει να επιδείξει σημαντικά μειωμένο απόβαρο (έως και κατά 100 κιλά) σε σχέση με τον προκάτοχο του. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως μόνο από την γραμμή μετάδοσης της κίνησης (κινητήρας – κιβώτιο ταχυτήτων) έχουν εξοικονομηθεί έως και 60 κιλά, αναλόγως της έκδοσης. Την ίδια στιγμή, πιο φαρδύ είναι το μετατρόχιο, γεγονός που εγγυάται την ευστάθεια του οχήματος σε όλες τις ταχύτητες κίνησης ενώ, οι τροποποιημένες αναρτήσεις του πίσω άξονα (μακρύτερα φύλλα σούστας), έχουν επιφέρει αύξηση της ποιότητας κύλισης, διατηρώντας την μεγάλη ικανότητα φόρτισης χωρίς παράλληλα να επιβαρυνθεί αρνητικά το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης για την καρότσα. Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα προαναφέραμε, ενώ το συνολικό μεικτό βάρος του νέου Isuzu D-Max δεν υπερβαίνει τους 3,0t. σε όλες τις εκδόσεις, το ιαπωνικό Pick-Up είναι σε θέση να υποστηρίξει με άνεση την έλξη φορτίων με βάρος από 2,5 – 3,5t. αναλόγως της έκδοσης.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr