Χάρη στα πολλαπλά συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού αλλά και τα βελτιωμένα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης, το νέο Isuzu D-Max έχει να επιδείξει μια εξαιρετική ποιότητα κύλισης στον αυτοκινητόδρομο όπου, χάρη σε πολλαπλούς παράγοντες, η μέση κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται έως και στα 6,2λτ./100χλμ. για τον πετρελαιοκινητήρα των 1,9λτ. (164 ίπποι) με τον οποίο εφοδιάζεται. Ωστόσο, η Isuzu έχει «προικίσει» το νέο D-Max και με εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες. Οι πολύ καλές γωνίες του αμαξώματος (προσέγγισης, ράμπας, αποχώρησης) σε συνδυασμό με την ύπαρξη ενός προηγμένου συστήματος 4κίνησης, επιπλέον στοιχεία όπως π.χ. τα Hill Start Assist – Hill Descent Control, καθώς και η δυνατότητα μεταβολής της λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Συστήματος Ευστάθειας (ESC) ανάλογα με το βάρος του μεταφερόμενου φορτίου, διασφαλίζουν την βέλτιστη ενεργητική ασφάλεια του οχήματος ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες σε διαδρομές που… δεν περιλαμβάνονται σε κανέναν οδικό χάρτη.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr