Το νέο D-Max διακρίνεται για την ιδιαίτερα δυναμική και κοσμοπολίτικη σχεδίαση του καθώς και τον πλούσιο εξοπλισμό. Ωστόσο δεν παύει να αποτελεί ένα σκληροτράχηλο «εργαλείο» για τον σύγχρονο επαγγελματία.
Μια από τις βασικότερες «αρετές» ενός επαγγελματικού οχήματος είναι σαφώς οι μεταφορικές του δυνατότητες. Ανεξάρτητα από την ελκυστική σχεδίαση, την πληρότητα του εξοπλισμού κ.ο.κ., ένα επαγγελματικό όχημα επιβάλλεται να μπορεί να μεταφέρει όσο το δυνατόν περισσότερο φορτίο. Στην περίπτωση μάλιστα των Pick-Up, λόγω της ιδιαιτερότητας των εν λόγω οχημάτων, επιβάλλεται να μπορεί να μεταφέρει το εν λόγω φορτίο… κυριολεκτικά παντού, ανεξάρτητα από τον τύπο της διαδρομής (άσφαλτος, χώμα κ.ο.κ.). Με όλα τα παραπάνω ως δεδομένα, οι κινήσεις της Isuzu κατά την εξέλιξη της νέας γενιάς του D-Max είχαν έναν σαφή προσανατολισμό. Το νέο ιαπωνικό Pick-Up έπρεπε να βελτιώσει σημαντικά τις –έτσι και αλλιώς- πολύ καλές μεταφορικές του δυνατότητες ενώ την ίδια στιγμή, επιβάλλονταν να βελτιωθούν περαιτέρω οι εκτός δρόμου ικανότητες κίνησης του.