Αμφότερα με νέους ροπάτους turbodiesel

Αν και μικρότερος σε κυβισμό (κατά 100 κ.εκ.) σε σχέση με το προηγούμενο, ο νέος D-4D πετρελαιοκινητήρας των 2,4 λτ. έχει πολύ ροπή (400 Nm) από τις 1.600 σ.α.λ μόλις. Στην πράξη, καταφέρνει να κινήσει με άνεση το ιαπωνικό Pick-Up και όταν ο οδηγός το επιθυμεί, μπορεί να εκμεταλλευτεί τα μεγάλα αποθέματα ροπής  για δυναμικές επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Αξίζει να αναφερθεί πως στην πράξη είναι σημαντικά πιο αθόρυβος σε σχέση με το παρελθόν ενώ, η κατά 10% πιο κοντή 1η σχέση στο χειροκίνητο κιβώτιο και η –κατά 23% πιο μακριά 6η σχέση, επιτρέπουν στον οδηγό να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του, διατηρώντας χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου συνεχώς (8,6 λτ./100 χλμ.)/ Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα. Πέρα του χειροκίνητου κιβωτίου διαθέσιμο είναι και αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
O νέος 2,0 EcoBlue πετρελαιοκινητήρας του Ford Ranger είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας (170 ίπποι με 420 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ.) ή με διπλό turbo (213 ίπποι  με 500 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ.). Σε κάθε περίπτωση, όλες οι εκδόσεις Ranger εμφανίζουν αυξημένη ροπή και άμεση απόκριση σε όλες τις στροφές λειτουργίας τους, με το pick up της Ford να είναι ακόμη πιο ζωηρό στις επιταχύνσεις του. Εκτός από το 6τάχυτο χειροκίνητο μπορούν να συνδυαστούν και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Ο κινητήρας των 170 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο προσφέρει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα με κατανάλωση από 8,3 λτ./100 χλμ. (από 8,8 λτ./100 χλμ. στην έκδοση των 213 ίππων).
 
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)