ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Πολλές και σημαντικές θα είναι οι νέες τεχνολογίες που η MAN Truck & Bus θα παρουσιάσει στην προσεχή BAUMA 2016.

To νέο MAN TGX θα παρουσιαστεί με το νέο D38 κινητήρα για εφαρμογές με μεικτό βάρος συρμού έως και 250t.!

To νέο MAN TGX θα παρουσιαστεί με το νέο D38 κινητήρα για εφαρμογές με μεικτό βάρος συρμού έως και 250t.!

Η μεταφορά του τελικού της εξάτμισης πίσω από τη καμπίνα, παρέχει σημαντικά οφέλη σε πολλαπλούς τομείς του οχήματος.

Η νέα εφαρμογή MAN DriverConnect θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην 31η BAUMA.

MAN Truck & Bus: «Λέοντες άξιοι εμπιστοσύνης»

Με βασικό μότο το «Μπορείτε να βασιστείτε στη MAN», η γερμανική εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει πολλά και ιδιαίτερα σημαντικά οχήματα και τεχνολογίες στη προσεχή BAUMA 2016.
Η πληρέστατη γκάμα εκπροσώπων της με τα TGL, TGM, TGS και TGX αναμένεται να δώσει το παρόν σε εκδόσεις με πολλαπλούς τύπους αμαξώματος, αξόνων και κινητήρων καθώς και ειδικά εξελιγμένες τεχνολογικές λύσεις, ειδικά για τον κλάδο των κατασκευών.
Χαρακτηριστικό είναι εξάλλου το γεγονός ότι, η MAN είναι σε θέση να προσφέρει χωματουργικά οχήματα με τρεις διαφορετικούς τύπους μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς και πιο συγκεκριμένα:
- Επιλεκτική κίνηση σε όλους τους τροχούς:
Η βασική επιλογή για χρήση σε εφαρμογές που ενδέχεται να κινηθούν κατά τη διάρκεια του δρομολογίου σε εκτός δρόμου διαδρομές.
- Μόνιμη κίνηση σε όλους τους τροχούς:
Ιδανική επιλογή για χρήση σε συνθήκες όπου απαιτούνται υψηλά επίπεδα πρόσφυσης λόγω οδοστρώματος ή φορτίου.
- Σύστημα MAN HydroDrive:
Η προαιρετική επιλογή υδροστατικού συστήματος μετάδοσης της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα του οχήματος για τις εφαρμογές που περιλαμβάνουν και μετακινήσεις σε εδάφη με περιορισμένο συντελεστή πρόσφυσης.

Σημαντικές νέες τεχνολογικές λύσεις
H εναλλακτική δυνατότητα μετάδοσης της κίνησης και στον εμπρόσθιο άξονα ενός φορτηγού με την ονομασία «HydroDrive» παρουσιάστηκε από τη MAN μέσα στο 2005 και πλέον αποτελεί μια από τις πιο ευέλικτες μορφές AWD για τα βαρέα φορτηγά στον κατασκευαστικό κλάδο.
Η MAN έχει να επιδείξει πολλαπλές παραλλαγές του συστήματος για χρήση σε οχήματα με δύο, τρεις ή τέσσερις άξονες ενώ παράλληλα, έχει εξελίξει νέες τεχνικές προδιαγραφές που διασφαλίζουν αύξηση της απόστασης του αμαξώματος το έδαφος. Παράλληλα, μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, η MAN αναμένεται να παρουσιάσει νέες λύσεις όπως η συνύπαρξη του συστήματος HydroDrive με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.
Παράλληλα, στη 31η BAUMA του 2016 η ΜΑΝ θα παρουσιάσει και έναν νέους υποειδής συζυγείς άξονες με σημαντικά μειωμένο βάρος (έως και 280 κιλά) σε σχέση με τις υπάρχουσες διαθέσιμες λύσεις.
Οι νέοι αυτοί άξονες θα είναι διαθέσιμες στις εκδόσεις 6x4 του TGM καθώς και στις εκδόσεις 6x4 και 8x4 των TGS και TGX με κινητήρες ισχύος έως και 480 ίππους. Πληροφοριακά, αξίζει να αναφέρουμε πως με τη χρήση των εν λόγω –νέων τύπων- αξόνων, μια μπετονιέρα με ωφέλιμο 13t. είναι πλέον σε θέση να υποστηρίξει 180 επιπλέον κιλά σκυροδέματος σε κάθε δρομολόγιο! 


Αναβαθμίσεις στο κορυφαίο MAN TGX
Στην φετινή BAUMA 2016, η ΜΑΝ θα παρουσιάσει για πρώτη φορά τον κορυφαίο εκπρόσωπο της, το TGX, με τον υπερσύγχρονο 6κύλινδρο κινητήρα D38.
Χάρη στο turbo 2 σταδίων, το εν λόγω μηχανικό σύνολο των 15.256 κ.εκ. είναι σε θέση να αποδίδει ισχύ 520 και 560 ίππων καθώς και μέγιστη ροπή 2.700 Nm από τις 930 σ.α.λ. που διατηρείται σταθερή έως και στις 1.350 σ.α.λ.
Με την υιοθέτηση του εν λόγω μηχανικού συνόλου, το MAN TGX για τον κλάδο των κατασκευών είναι πλέον σε θέση να υποστηρίξει ακόμη και ιδιαίτερα βαριές εφαρμογές, με βάρος συρμού έως και 120t. με ευκολία!
Πέραν αυτού, από το καλοκαίρι του 2015, η MAN προσφέρει το TGX D38 με το νέο κιβώτιο TipMatic TX που είναι σε θέση να ανταποκριθεί με άνεση στις αυξημένες απαιτήσεις του D38 κινητήρα που αποδίδει ροπή 2.500 – 2.700 Nm. Πέραν αυτού, το νέο MAN TipMatic TX προσφέρει στο οδηγό ορισμένες σημαντικές λειτουργίες που συμβάλλουν στην διευκόλυνση του έργου του κάτω από όλες τις συνθήκες όπως οι εξής:
- Gradient Sensor:
Χάρη σε έναν ενσωματωμένο αισθητήρα, το όχημα είναι σε θέση να αναγνωρίζει την κλίση της διαδρομής στην οποία κινείται και σε συνδυασμό με το βάρος του (αν κινείται δηλαδή με ή χωρίς φορτίο), διαμορφώνει αντίστοιχα τη διαδικασία εναλλαγής των σχέσεων στο κιβώτιο.
- Rocking Free:
Στην περίπτωση που το όχημα έχει… κολλήσει (λάσπη, χιόνι κ.ο.κ.) και εφόσον ο οδηγός επιλέξει την συγκεκριμένη λειτουργία, ο συμπλέκτης απελευθερώνεται ταχύτητα αμέσως μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού ενώ στη συνέχεια, εμπλέκεται πάλι στην κατάλληλη σχέση, προκειμένου το όχημα να ξεκολλήσει με άνεση από το δύσκολο σημείο και να εκκινήσει χωρίς περαιτέρω απώλεια πρόσφυσης των κινητηρίων τροχών του.
- Manoeuvring:
Μέσω της συγκεκριμένης λειτουργίας, ομαλοποιείται πλήρως η διαδικασία εναλλαγής των σχέσεων σε συνάρτηση με τις εντολές του οδηγού στο πεντάλ του γκαζιού. Με αυτό τον τρόπο, το όχημα μπορεί να κινηθεί ακόμη πιο ομαλά σε περιορισμένους χώρους, πραγματοποιώντας ακόμη και τους πιο δύσκολους ελιγμούς.
Πέραν όλων των παραπάνω, το νέο κιβώτιο TipMatic TX διαθέτει και αρκετές ακόμη λειτουργίες που εστιάζουν στη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου όπως το νέο cruise-control «EfficientCruise GPS», το «EfficientRoll» κ.ά.
Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε τις εκδόσεις TGX 41.640 8x4/4 του κορυφαίου εκπροσώπου της MAN για τον κλάδο των κατασκευών οι οποίες, χάρη στον κινητήρα των 640 ίππων με μέγιστη ροπή 3.000 Nm, είναι σε θέση να υποστηρίξουν εφαρμογές με μεικτό βάρος έως και 250t.! 

Νέες επιλογές ως προς τους τύπους της εξάτμισης
Μια ακόμη τεχνολογική λύση που η ΜΑΝ θα παρουσιάσει στην προσεχή BAUMA 2016 είναι η τροποποίηση του συστήματος εξάτμισης σε συγκεκριμένες εκδόσεις οχημάτων.
Διατηρώντας το φίλτρο μικροσωματιδίων μεταξύ των δύο εμπρόσθιων αξόνων και μεταφέροντας τον καταλύτη και το σύστημα SCR ψηλά, πίσω από την καμπίνα, διασφαλίζεται η αποφυγή της πρόκλησης νεφών σκόνης λόγω της απόληξης της εξάτμισης που μέχρι πρότινος κατευθύνονταν προς τα κάτω.
Η συγκεκριμένη λύση ήταν διαθέσιμη στις εκδόσεις με καμπίνα τύπου «M» και διάταξη αξόνων 8x4, 8x6 και 8x8 ωστόσο πλέον θα προσφέρεται και με τις μεγαλύτερες καμπίενς «L» και «LX».
Η εν λόγω λύση επιφέρει μεταξύ άλλων και στην εξοικονόμηση σημαντικού χώρου μεταξύ του δεύτερου και του τρίτου άξονα του οχήματος για τη τοποθέτηση π.χ. μεγαλύτερων δεξαμενών καυσίμου, ενώ εναλλακτικά, επιτρέπει τη χρήση οχημάτων με μικρότερο μεταξόνιο και μεγαλύτερη ευελιξία.

Νέες υπηρεσίες τηλεματικής
Πέραν των τεχνολογικών λύσεων αναφορικά με τα μηχανικά μέρη των οχημάτων της, η MAN Truck & Bus θα προσφέρει και σημαντικές νέες προτάσεις μέσω των υπηρεσιών MAN TeleMatics.
Εξ αυτών, η νέα εφαρμογή «MAN DriverConnect» θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην BAUMA 2016.
Μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής για tablets με λογισμικό Android, η MAN επιτρέπει την εύκολη ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων μεταξύ του οδηγού ενός οχήματος και του πελάτη ή του υπεύθυνου διαχείριση στόλου οχημάτων.
Με αυτόν τον τρόπο, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν εύκολα και γρήγορα για τυχόν απρόοπτα κατά τη διάρκεια του δρομολογίου (βλάβες του οχήματος, αλλαγή διεύθυνσης για την παραλαβή ή παράδοση του φορτίου κ.ο.κ.) χωρίς ο οδηγός να επηρεάζεται κατά τον χειρισμό του οχήματος του.
Η νέα εφαρμογή MAN DriverConnect θα είναι διαθέσιμη σε 21 γλώσσες και απαιτεί την ύπαρξη του συστήματος τηλεματικής MAN TeleMatics. 

 

ΕΚΘΕΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ