Με περίσσια αποθέματα ροπής από χαμηλά και βελούδινη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών του, ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 2,3λτ.

Παράλληλα, το νέο αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων διακρίνεται για τη πολύ καλή κλιμάκωση του.

Εξαιρετικός ο νέος κινητήρας των 400Nm

O νέος πετρελαιοκινητήρας των 2,3λτ. που αναλαμβάνει την κίνηση του L200 διακρίνεται για τη «βελούδινη» λειτουργία του, τους μειωμένους ρύπους αλλά και τα μεγάλα αποθέματα ροπής από το χαμηλό και μεσαίο φάσμα των σ.α.λ.
Χάρη στις πολλαπλές επεμβάσεις στο εσωτερικό του με στόχο τη μείωση των τριβών μεταξύ των επιμέρους τμημάτων του, το εν λόγω μηχανικό σύνολο απόδοσης 150 ίππων και 400 Nm ροπής, είναι σημαντικά πιο αθόρυβος από τον κινητήρα των 2,4λτ. που αντικαθιστά, έχει να επιδείξει πιο άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού ενώ πλέον, εφοδιάζεται με σύστημα SCR σε ότι αφορά στη διαχείριση των καυσαερίων (με προσθήκη διαλύματος AdBlue), γεγονός που επιφέρει σημαντική μείωση των ρύπων του.
Σε ότι αφορά στο μοντέλο της δοκιμής, αξίζει να σημειώσουμε πως εξαιρετική είναι και η κλιμάκωση των σχέσεων του -6τάχυτου- νέου αυτόματου κιβωτίου (με πέντε σχέσεις το αυτόματο κιβώτιο της προηγούμενης γενιάς), ενώ οι εναλλαγές τους μπορούν να γίνουν και σειριακά / χειροκίνητα μέσω ειδικών «paddles» πίσω από το τιμόνι.
Παράλληλα, το πρόγραμμα «Sport Mode» προσθέτει… σπιρτάδα στην λειτουργία του.
Επιπρόσθετα, οι εκδόσεις Instyle περιλαμβάνουν στον εξοπλισμό τους, τόσο σύστημα εισόδου στο όχημα και εκκίνησης του κινητήρα χωρίς την χρήση του κλειδιού καθώς και λειτουργία Auto Stop & Go, που συμβάλλει σαφέστατα στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

 

 

PICK-UP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Mitsubishi - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ