ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ακόμη και με το αυτόματο κιβώτιο «Easytronic» των 5 σχέσεων, η μέση κατανάλωση καυσίμου του Opel Corsavan είναι χαμηλότερη από τα επίπεδα του ιάπωνα ανταγωνιστή του.

H μεγαλύτερη ροπή και οι πιο κοντές σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων, προσφέρουν στο Toyota YarisVan καλύτερες επιταχύνσεις από στάση.

Κινητήρας: Αμφότερα με ελεύθερη πρόσβαση στον «Πράσινο» Δακτύλιο

Σε ότι αφορά στην απόδοση, ο πετρελαιοκινητήρας των 1,3λτ. του Corsavan εμφανίζει υψηλότερη ισχύ ωστόσο, το 205 Nm του 1.400άρη πετρελαιοκινητήρα του YarisVan εμφανίζονται από τις 1.400 σ.α.λ. και σε συνδυασμό με τις αρκετά κοντές σχέσεις του μηχανικού κιβωτίου των 6 σχέσεων για το ιαπωνικό μοντέλο, δικαιολογούν εν μέρει και την καλύτερη επιτάχυνση από στάση (10,8 δλ. για το YarisVan έναντι 11,9 δλ. για το Corsavan).
Σε κάθε περίπτωση, αμφότεροι οι κινητήρες διακρίνονται για την αθόρυβη και γραμμική λειτουργία τους, όπως και την μεγάλη ελαστικότητα που επιδεικνύουν από χαμηλά.
Εκεί που το Opel Corsavan υπερισχύει ξεκάθαρα είναι το τομέας της κατανάλωσης καυσίμου. Σύμφωνα πάντα με τα όσα ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, η μέση κατανάλωση του ξεκινά από τα 3,3λτ./100χλμ. (ακόμη χαμηλότερη στην περίπτωση ύπαρξης του αυτόματου κιβωτίου «Easytronic» των 5 σχέσεων) ενώ, η ελάχιστη μέση κατανάλωση για το Toyota YarisVan ορίζεται στα 3,9λτ./100χλμ.
Το γεγονός αυτό έχει σαφή αντίκτυπο και στις εκπομπές CO2 όπου και πάλι το Opel Corsavan είναι πιο «οικολογικό».
Τέλος, αν συνυπολογίσουμε τη μεγαλύτερη (κατά 3λτ.) δεξαμενή καυσίμου του γερμανικού Mini-Vanette, καθίσταται σαφές γιατί η μέγιστη –θεωρητική πάντα- αυτονομία του Opel Corsavan είναι κατά 300 χλμ. μεγαλύτερη σε σχέση με του Toyota YarisVan.

 

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ