Βελτιωμένη απόδοση κατά 13%
Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα του νέου πετρελαιοκινητήρα EcoBlue της Ford είναι η βελτιωμένη αποδοτικότητα του (κατά 13%) σε σχέση με το προγενέστερο μηχανικό σύνολο TDCi των 2,2λτ. που αντικαθιστά, παρά τη μειωμένη χωρητικότητα του.
Με τις εκπομπές ρύπων του να ξεκινούν από τα 157 g/km, το εν λόγω μηχανικό σύνολο καλύπτει με άνεση τις προδιαγραφές της Euro6 που προβλέπουν μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 55% σε σχέση με τα δεδομένα που ισχύουν για την Euro5.
Παράλληλα όμως, ο νέος αυτός πετρελαιοκινητήρας εμφανίζει αυξημένη απόδοση ροπής κατά 20% σε σχέση με τον TDCi των 2,2λτ. από τις 1.250 σ.α.λ. ενώ την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση καυσίμου του έχει μειωθεί κατά 10%!
Σε ότι αφορά στη μέση κατανάλωση καυσίμου, η Ford αναφέρει πως οι εκδόσεις του Transit με τον 2,0λιτρο EcoBlue και σύστημα Auto-Start-Stop, επιδεικνύουν μέση κατανάλωση από 6,6λτ./100χλμ. και αντίστοιχες εκπομπές CO2 της τάξης των 174 g/km.