Ένα από τα βασικά προτερήματα του Toyota Hilux είναι η ουδέτερη και πλήρως ελεγχόμενη οδική συμπεριφορά κάτω από όλες τις συνθήκες ταχύτητας, φορτίου και οδοστρώματος.
Το ιδιαίτερα στιβαρό πλαίσιο –τύπου σκάλας- και η πλατφόρμα «TOP» (Toyota Outstandind Performance» σε συνδυασμό με την πολύ καλή ρύθμιση της ανάρτησης τόσο στον εμπρός όσο και τον πίσω άξονα, δημιουργούν ένα σύνολο εξαιρετικά άκαμπτο και παράλληλα ιδιαίτερα ανθεκτικό στις… κακουχίες.
Αντίστοιχα, το πολύ καλό σύστημα 4κίνησης της Toyota (με υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων) που ελέγχεται από έναν δεύτερο επιλογέα δίπλα από αυτό του κιβωτίου ταχυτήτων, συνεπικουρείται από μια πλειάδα ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς του οχήματος όπως τα ABS με EBD και Brake Assist καθώς επίσης και το Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης (TRC) και το Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (VSC). Επιπρόσθετα, ανάλογα με τις συνθήκες φορτίου και οδοστρώματος, ο οδηγός μπορεί να ελέγξει την οδική συμπεριφορά του οχήματος μέσω συστημάτων όπως το Διαφορικό Αυτόματης Αποσύνδεσης «ADD», το σύστημα «LSPV» (Load Sensing Proportioning Valve) που διαμορφώνει αυτόματα τη λειτουργία του ανάλογα με το βάρος του φορτίου, τη δυνατότητα κλειδώματος του πίσω διαφορικού κ.ά.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr