Από το 1968, το Toyota Hilux έχει να επιδείξει συνολικά 13 εκ. πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο ενώ είναι και –μακράν- το πιο επιτυχημένο ελαφρύ επαγγελματικό της ελληνικής αγοράς, τουλάχιστον κατά τη διάρκεια της τελευταίας 15ετίας. Ποια είναι τα βασικά του γνωρίσματα που το έχουν ωθήσει σε αυτήν την απαράμιλλη εμπορική επιτυχία;
H κατηγορία των Pick-Up εξελίσσεται συνεχώς και τα μοντέλα που την απαρτίζουν καλούνται να διατηρήσουν τις εντυπωσιακές εκτός δρόμου ικανότητες και τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα τους την ίδια στιγμή που το επίπεδο της άνεσης και ασφάλειας που προσφέρουν γίνεται ολοένα και πληρέστερο. Στόχος των διεθνών κατασκευαστριών εταιρειών είναι να καλύψουν όχι μόνο τις ανάγκες του σύγχρονου επαγγελματία αλλά και τις απαιτήσεις ενός κοινού που ενδεχομένως να χρησιμοποιήσει τα Pick-Up ως μια εναλλακτική πρόταση για την μεταφορά εξοπλισμού, επιβατών και αποσκευών κατά τις εξορμήσεις του εκτός της πόλης, πραγματοποιώντας π.χ. το χόμπι του που μπορεί να αφορά πολλαπλές δραστηριότητες. Για σχεδόν μισό αιώνα, μια από τις πιο ομοιογενείς, αξιόπιστες και αποδοτικές προτάσεις της κατηγορίας των Pick-Up προέρχεται από την Toyota. Ο λόγος φυσικά για το γνωστό και μη εξαιρετέο Hilux που έχει δημιουργήσει ένα «φανατικό» κοινό που σε αρκετές περιπτώσεις, αντικαθιστά το Hilux του για την… νέα γενιά του μοντέλου. Τόσο απλά… Στις σελίδες που ακολουθούν σας μεταφέρουμε όλες τις εντυπώσεις που αποκομίσαμε πίσω από το τιμόνι της 4θυρης έκδοσης Cruiser του δημοφιλούς ελαφρού ημιφορτηγού τόσο εντός όσο και εκτός της πόλης, σε μια προσπάθεια να σκιαγραφήσουμε τους λόγους που το Toyota Hilux συνεχίζει να βρίσκεται σχεδόν –εκτός συναγωνισμού- σε ετήσια βάση και στην ελληνική αγορά σε ότι αφορά στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών.