Νέος κινητήρας 2,2λτ. για το Isuzu D-Max!
Προσεγμένο facelift στα σημεία που έπρεπε
Ευρύχωρη & άνετη καμπίνα με πολύ καλή εργονομία
Ικανό να σηκώσει 1t.+ & να ρυμουλκήσει έως 3,5t.
Αξιόπιστος κινητήρας 1,9lt. με 163 άλογα & αυτόματο κιβώτιο
Το ανανεωμένο Isuzu D-Max, ένα από τα πιο εμπορικά ελαφρά επαγγελματικά στην ελληνική αγορά κατά τη διάρκεια της τελευταίας 20ετίας, είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά.
Εκ πρώτης όψεως, είναι σαφές πως οι σχεδιαστικές τροποποιήσεις του αμαξώματος, (νέοι Bi-LED προβολείς εμπρός, νέα μάσκα, νέοι προφυλακτήρες με τον πίσω να ενσωματώνει σκαλοπάτι, νέα πλευρικά σκαλοπάτια κ.ά.) έχουν προσδώσει έναν έντονο δυναμισμό στο ιαπωνικό Pick-Up. Την ίδια στιγμή η εταιρεία ανακοινώνει πως έχει βελτιωθεί και ο αεροδυναμικός συντελεστής του οχήματος (με όλα τα θετικά που αυτό συνεπάγεται).
Ωστόσο, μια πιο προσεχτική ματιά φανερώνει πως η υπόλοιπη (δοκιμασμένη και άκρως αποδοτική) «συνταγή» σε ότι αφορά στους υπόλοιπους τομείς του οχήματος δεν έχει αλλάξει, με τα θετικά αλλά και τα αρνητικά σημεία της έναντι του ανταγωνισμού…
Οι βασικές τροποποιήσεις στο εσωτερικό του ανανεωμένου D-Max εστιάζονται στον νέο πίνακα οργάνων, που πλέον ενσωματώνει μια μεγάλη οθόνη 7 ιντσών αλλά και στην –πλέον 9 ιντσών- οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων.
Τόσο η ποιότητα των υλικών (επενδύσεις, πλαστικά κ.ά.) όσο και το φινίρισμα τους , δείχνουν σημαντικά βελτιωμένα ενώ η ευχρηστία των διαφόρων χειριστηρίων (και στο ανανεωμένο τιμόνι) διατηρείται σε υψηλό επίπεδο.
Τα καθίσματα παραμένουν αναπαυτικά και με μεγάλο πλάτος ενώ αυτά του οδηγού / συνοδηγού μπορούν είναι τόσο ηλεκτρικά ελεγχόμενα όσο και θερμαινόμενα. Αντίστοιχα, υπάρχουν αποθηκευτικές θήκες στο εσωτερικό των θυρών, στο πάνω μέρος του ταμπλό, μπροστά από τον συνοδηγό και μεταξύ των καθισμάτων, στο βαθύ υποβραχιόνιο.
Στην παρούσα φάση, το Isuzu D-Max εξακολουθεί να διατίθεται σε τρεις εκδόσεις καμπίνας με την καρότσα του να έχει μήκος από τα 1.495 – 2.330mm.
Με πλάτος 1,53m, χωρά άνετα μια ευρωπαλέτα και εγκάρσια τοποθετημένη ενώ, χάρη στα πλευρικά τοιχώματα των 490mm και την τεράστια ποικιλία αξεσουάρ που προσφέρει η εταιρεία, μπορεί να μεταβληθεί και σε κλειστό χώρο φόρτωσης.
Ως προς τις μεταφορικές του δυνατότητες, το Isuzu D-Max εξακολουθεί να προσφέρει ωφέλιμο έως 1.150kg (επιπλέον στις εκδόσεις Single Cab) και να έλξει trailers με φρένα βάρους έως και 3,5t.
Μοντέλο | Isuzu D-Max Double Cab |
---|---|
Μήκος αμαξώματος (mm) | 5.280 |
Πλάτος αμαξώματος (mm) | 1.870 |
Ύψος αμαξώματος (mm) | 1.790 - 1.810 |
Μεταξόνιο (mm) | 3.125 |
Εμπρός προβολος (mm) | 890 |
Πίσω πρόβολος (mm) | 1.250 |
Κύκλος στροφής (m) | 12,5 |
Απόσταση από το έδαφος (mm) | 240 |
Γωνία προσέγγισης (μοίρες) | 30,5 |
Γωνία ράμπας (μοίρες) | 22,9 |
Γωνία αποχώρησης (μοίρες) | 24,2 |
Μέγιστο βάθος υδάτινου εμποδίου (mm) | 800 |
Μήκος χώρου φόρτωσης (mm) | 1.495 |
Πλάτος χώρου φόρτωσης (mm) | 1.530 |
Ύψος πλευρικών τοιχωμάτων (mm) | 490 |
Κατώφλι φόρτωσης (mm) | 850 |
Μεικτό βάρος (kg) | 3.100 |
Απόβαρο (kg) | 2.090 - 2.100 |
Ωφέλιμο φορτίο (kg) | 1.000 - 1.010 |
Δυνατότητα ρυμούλκησης με φρένα (kg) | 3.500 |
Δυνατότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα (kg) | 750 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr