Ηρύθμιση της ανάρτησης έχει σαφή… προσανατολισμό στην άνεση των επιβατών ωστόσο δεν παρατηρούνται έντονες κλίσεις στις στροφές.
Το σύστημα διεύθυνσης δεν προσφέρει την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση στον οδηγό ενώ και τα φρένα ενώ είναι ισχυρά, έχουν μια «σπογγώδη» αίσθηση.
Σε κάθε περίπτωση, το Ssangyong Actyon Sports θα κινηθεί με άνεση τόσο στον κλειστό αυτοκινητόδρομο όσο και σε εκτός δρόμου διαδρομές, χάρη τις καλές γωνίες του αμαξώματος του (Προσέγγισης: 25ο, Ράμπας: 20ο, Αποχώρησης: 25ο) και την αυξημένη απόσταση του από το έδαφος (188 χλστ.).
Επιπρόσθετα, ο μικρός κύκλος στροφής του (6,2μ.), το καθιστά –σχετικά- ευέλικτο εντός της πόλης.
Το περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού είναι καλό ενώ, το σύστημα 4κίνησης ελέγχεται από έναν περιστροφικό διακόπτη στη βάση της κεντρικής κονσόλας.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr