Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μένουν πίσω οι πωλήσεις των eVans, «πετούν» τα βαρέα επαγγελματικά

10.894 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2024)
Τα ελαφρά επαγγελματικά υποχωρούν κατά 9,6% ενώ τα φορτηγά έχουν διπλασιάσει τις πωλήσεις τους!

Τα ελαφρά επαγγελματικά υποχωρούν κατά 9,6% ενώ τα φορτηγά έχουν διπλασιάσει τις πωλήσεις τους!

Μένουν πίσω οι πωλήσεις των eVans, «πετούν» τα βαρέα επαγγελματικά

Πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών για το 1ο 4μηνο του 2024 στην Ελλάδα.

Πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών για το 1ο 4μηνο του 2024 στην Ελλάδα.

Πωλήσεις ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών για το 1ο 4μηνο του 2024 στην Ελλάδα.

Πωλήσεις ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών για το 1ο 4μηνο του 2024 στην Ελλάδα.

  • Τα ελαφρά επαγγελματικά υποχωρούν κατά 9,6% ενώ τα φορτηγά έχουν διπλασιάσει τις πωλήσεις τους!
  • Μένουν πίσω οι πωλήσεις των eVans, «πετούν» τα βαρέα επαγγελματικά
  • Πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών για το 1ο 4μηνο του 2024 στην Ελλάδα.
  • Πωλήσεις ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών για το 1ο 4μηνο του 2024 στην Ελλάδα.

- Στο -9,6% οι πωλήσεις των ελαφρών, στο -14,2% οι αντίστοιχες των e-Vans
- «Ανθηση» για τα Φορτηγά (+95%), τα Λεωφορεία (+124%) & τα Taxi (+91%)
- Εντυπωσιάζει η VW με +83,22% στο 4μηνο, υποχωρεί κατά 60,2% η Peugeot
- Τα Pick-Up έχουν –ξανά- μερίδιο 40%, υποχωρούν κατά 42% τα Μικρά Vans

Στο -9,6% οι πωλήσεις των ελαφρών, στο -14,2% οι αντίστοιχες των e-Vans

Οι 3.235 νέες ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών για το 4μηνο του 2024 στην ελληνική αγορά, συνιστούν σε πτώση της τάξης του 9,59% έναντι των 3.578 μονάδων για το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Ωστόσο, μέσα στον Απρίλιο σημειώθηκε αύξηση κατά 5,4% (742 έναντι 704 οχημάτων για το 2023).
 
Σαφέστατα πτωτική ήταν επίσης και η πορεία των πωλήσεων στις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις καθώς, τα 193 οχήματα από τις αρχές του έτους είναι κατά 14,22% λιγότερα σε σχέση με πέρυσι (225 στο 4μηνο του 2023) ενώ, ακόμη χειρότερη ήταν η κατάσταση μέσα στον Απρίλιο (-60,75%). Η κορυφαία σε πωλήσεις 5άδα στο σύνολο των ελαφρών επαγγελματικών στην Ελλάδα διαμορφώνεται ως εξής:
 

  • Toyota Hilux: 732 μονάδες (+67,5%)
  • Ford Ranger: 340 μονάδες (-10,1%)
  • Peugeot Partner: 159 μονάδες (-63,4%)
  • Toyota Proace City: 155 μονάδες (+176,8%).
 
Αντίστοιχα, τα κορυφαία σε πωλήσεις eVans στην Ελλάδα μέσα στο 2024 είναι τα εξής:
  • Peugeot e-Partner: 54 μονάδες (-19,4%)
  • Ford E-Transit: 16 μονάδες  (+14,3%)
  • Citroen e-Berlingo: 13 μονάδες (+550%)
  • Fiat E-Doblo: 13 μονάδες (+1200%)
  • Nissan Townstar EV: 13 μονάδες (-18,7%)

«Ανθηση» για τα Φορτηγά (+95%), τα Λεωφορεία (+124%) & τα Taxi (+91%)

Σε αντίθεση με τα ελαφρά επαγγελματικά, στο διάστημα Ιανουαρίου – Απρίλιου έχουν πωληθεί συνολικά 465 νέα φορτηγά (>3,5t.), γεγονός που μεταφράζεται σε αύξηση κατά 94,6% έναντι των 239 μονάδων του 2023. Στις εταιρείες, η κορυφαία σε πωλήσεις 3άδα απαρτίζεται από τις Volvo (109 οχήματα), Mercedes-Benz (98) & Fuso (77).
 
Αντίστοιχα θετική είναι και η εικόνα στον κλάδο των Λεωφορείων & Mini-Buses όπου στο 4μήνο του τρέχοντος έτους έχουν πωληθεί 170 νέα οχήματα έναντι μόλις 76 για το 2023 (+123,7%).
Τέλος, σημαντική είναι και η κίνηση αντικατάστασης του στόλου των Taxi καθώς μέχρι στιγμής έχουν ταξινομηθεί 204 νέα οχήματα έναντι 107 για το 4μηνο του 2023 (+90,6%). H Skoda διατηρεί προς το παρόν μερίδιο αγοράς της τάξης του 49,5% και ακολουθούν οι Toyota (30,8%) & Mercedes-Benz / Tesla (5,9%).
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Εντυπωσιάζει η VW με +83,22% στο 4μηνο, υποχωρεί κατά 60,2% η Peugeot

H Toyota Professional έχει αυξήσει τις πωλήσεις τις κατά 62,7% έναντι του 2023 και διατηρεί μερίδιο 28,9% στο 4μηνο του 2024. Την ακολουθούν οι Ford Pro (μερίδιο 18,9%, -31,2% στις πωλήσεις της) και Fiat Professional (9,46% / -37,3%).
 
Μια από τις εταιρείες που κερδίζουν τις εντυπώσεις είναι σίγουρα η VW Επαγγελματικά οχήματα με το +83,2% στις πωλήσεις της που την φέρνει προς το παρόν στην 4η θέση της κατηγορίας ενώ, αξίζει να αναφέρουμε και το +62% στις πωλήσεις νέων Vans για τη Mercedes-Benz.
 
Στον αντίποδα, εταιρείες όπως οι Peugeot Professional (-60,2%), Nissan (-40,1%) & BYD (-50%) δεν έχουν ξεκινήσει με το δεξί τη χρονιά.
 

Τα Pick-Up έχουν –ξανά- μερίδιο 40%, υποχωρούν κατά 42% τα Μικρά Vans

Σε ότι αφορά στις νέες ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών, τα μερίδια με βάση τις διάφορες υποκατηγορίες οχημάτων διαμορφώνονται ως εξής:
 

  • Mini Vans: 7,85 (-18,1%)
  • Μικρά Vans: 29,0 (-41,8%)
  • Μεσαία Vans: 10,57 (-6,3%)
  • Μεγάλα Vans: 10,6 (+7,5%)
  • Pick-Up Vans: 40,83 (+44,1%)
  • Εκδόσεις C+C (καμπίνα/σασί): 1,14 (-31,5%)