Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου L200 είναι πλήρως ανανεωμένος και ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στη βελτίωση της εργονομίας και της άνεσης των επιβατών.

Το επανασχεδιασμένο τιμόνι φέρει πολλαπλά χειριστήρια για διάφορες λειτουργίες του οχήματος…

… ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και προσφέρει άμεση πληροφόρηση στον οδηγό.

Η κεντρική κονσόλα διακρίνεται για την ευκολία στη χρήση της και την καλή εργονομία της ενώ…

… στο πάνω μέρος της εδράζεται μια μεγάλη οθόνη αφής που προσφέρει πολλαπλές πληροφορίες μέσα από ένα ιδιαίτερα εύχρηστο μενού.

Το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος, πλάτος και μήκος της καμπίνας έχει αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο…

… ενώ στον εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας περιλαμβάνονται έως και επτά αερόσακοι.

Εσωτερικό: Νέα σχεδίαση, αυξημένοι χώροι

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώνει η Mitsubishi, το εσωτερικό των διπλοκάμπινων εκδόσεων του νέου L200 έχει να ωφέλιμο εσωτερικό ύψος 920 χλστ. (+5χλστ.), μήκος 1.745 χλστ. (+20χλστ.) και πλάτος 1.430 χλστ. (+10χλστ.) σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά του μοντέλου, με το συνολικό μήκος του αμαξώματος να έχει αυξηθεί κατά 2 εκ. στα 5.205 χλστ.).
Σε πρώτη φάση, το νέο L200 θα προσφέρεται στις διάφορες αγορές της ΕΕ στις εκδόσεις Double Cab και Club Cab με τις τελευταίες να φέρουν δύο νέες ανεξάρτητες θύρες που ανοίγουν με ανάποδη φορά, διευκολύνοντας την πρόσβαση των επιβατών στις πίσω θέσεις ή την φόρτωση επιπλέον φορτίων στο εσωτερικό του οχήματος.
Επιπρόσθετα, τα καθίσματα του νέου L200 προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη του σώματος των επιβατών, είναι πιο αναπαυτικά ενώ, στις οι πίσω θέσεις επιδεικνύουν μεγαλύτερη γωνία κλίσης της πλάτης τους.
Σχεδιαστικά, τόσο η κεντρική κονσόλα όσο το τιμόνι αλλά και ο πίνακας οργάνων έχουν επανασχεδιαστεί, ενώ, η θέση και η κλίση του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας, έχουν βελτιώσει σημαντικά την εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων.
Παράλληλα, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλύτερης ποιότητας και με ευχάριστη αίσθηση στην αφή την ίδια στιγμή που, η αυξημένη ακαμψία του πλαισίου καθώς και η χρήση νέων ηχομονωτικών και αντικραδασμικών
υλικών, έχουν βελτιώσει κατακόρυφα την ηχομόνωση και έχουν μειώσει στο ελάχιστο τους κραδασμούς που γίνονται αισθητοί στο εσωτερικό της καμπίνας.
Ο οδηγός θα εκτιμήσει άμεσα τη βελτιωμένη θέση οδήγησης με την κολώνα του τιμονιού να ρυθμίζεται τόσο σε βάθος όσο και ύψος ενώ το περιμετρικό οπτικό του πεδίο έχει βελτιωθεί χάρη, μεταξύ άλλων, και στη νέα σχεδίαση των κολώνων που περιορίζουν τα «τυφλά» σημεία. 

 

PICK-UP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Mitsubishi - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ