Ο εξελιγμένος OM 470 κινητήρας των 10,7λτ.
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο έχει δεχθεί αρκετές τεχνικές βελτιώσεις όπως και ο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα, OM 471 (των 12,8λτ.), που παρουσιάστηκε πέρυσι. Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε το ασύμμετρο υπερτροφοδότη, το πανίσχυρο μηχανόφρενο αλλά και το πρωτοποριακό σύστημα τροφοδοσίας «X-Pulse». Παράλληλα, η αποδοτικότητα του έχει ενισχυθεί περαιτέρω από τη μείωση του συνολικού βάρους του με παράλληλη αύξηση των διαστημάτων μεταξύ των service έως και στα 150.000 χλμ.
Η γκάμα των εκδόσεων του, θα περιλαμβάνει πλέον τις εξής επιλογές:
-326 ίπποι με μέγιστη ροπή 1.700 Nm από τις 1.100 σ.α.λ.
- 360 ίπποι με μέγιστη ροπή 1.800 Nm από τις 1.100 σ.α.λ.
- 394 ίπποι με μέγιστη ροπή 1.900 Nm από τις 1.100 σ.α.λ.
-428 ίπποι με μέγιστη ροπή 2.100 Nm από τις 1.100 σ.α.λ.
- 456 ίπποι με μέγιστη ροπή 2.200 Nm από τις 1.100 σ.α.λ.
Ένας από τους παράγοντες στον οποίο η Mercedes-Benz δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα κατά την εξέλιξη των φορτηγών οχημάτων της δεν είναι άλλος από την ασφάλεια που προσφέρουν τόσο στον οδηγό και το φορτίο όσο και στους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου.
Προκειμένου να αναβαθμίσει σημαντικά τα επίπεδα ασφάλειας του κορυφαίου εκπροσώπου της, η Mercedes-Benz παρουσίασε αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες που εμπλουτίζουν τα ηλεκτρονικά συστήματα του Actros. Ας τις δούμε αναλυτικότερα…