ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Isuzu D-Max EV

3.045 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2025)
Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Isuzu D-Max EV

Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Isuzu D-Max EV

Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Isuzu D-Max EV

Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Isuzu D-Max EV

Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Isuzu D-Max EV

Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Isuzu D-Max EV

  • Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Isuzu D-Max EV
  • Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Isuzu D-Max EV
  • Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Isuzu D-Max EV
  • Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Isuzu D-Max EV
  • Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Isuzu D-Max EV
  • Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Isuzu D-Max EV

Νέα ηλεκτρική έκδοση με 2 ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 190 ίππων!
Με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 1,0t.+ και ελκτική ικανότητα 3,5t.
Διαθέσιμο σε εκδόσεις με επιμυκημένη ή διπλή καμπίνα.
Διαθέσιμο στην Ευρώπη από το καλοκαίρι και μετά.

Νέα ηλεκτρική έκδοση με 2 ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 190 ίππων!

Το Διεθνές Σαλόνι Επαγγελματικών Οχημάτων του Μπέρμιγχαμ (NEC, 29/4 – 1/5) επέλεξε τελικά η Isuzu για να παρουσιάσει τη νέα, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του δυναμικού Pick-Up της.
 
Το νέο Isuzu D-Max EV που είχε παρουσιαστεί αρχικά στην Ταϊλάνδη στις αρχές 2024, θα εφοδιάζεται με ένα διπλό σύστημα ηλεκτροκινητήρων και δύο ηλεκτρικούς άξονες (e-Axles) με συνολική απόδοση 140kW (190hp) και 325Nm ροπής.
 
Στον εμπρός άξονα αποδίδει 43kW (58hp και 108Nm) και ο αντίστοιχος στον πίσω 97kW (132hp και 217Nm). Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του νέου Isuzu D-Max θα εφοδιάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 66,9kWh που του διασφαλίζει μέγιστη αυτονομία έως και 263km ενώ για την φόρτιση της σε παροχές DC 50kW απαιτείται 1 ώρα για το 20% - 80% (10 ώρες σε παροχές AC 11kW για το 0%-100%).  
 
Παράλληλα, να σημειώσουμε πως η μπαταρία θα συνοδεύεται από Εγγύηση 8 ετών ή 100.000χλμ.
 

Με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 1,0t.+ και ελκτική ικανότητα 3,5t.

Με μήκος αμαξώματος στα 5,28m, πλάτος 1,87m και ύψος 1,79m, το νέο D-Max EV θα έχει μεικτό βάρος 2,35t. και θα μπορεί να υποστηρίξει φορτία βάρους έως και άνω του 1,0t. ενώ την ίδια στιγμή, η ελκτική του ικανότητα θα ανέρχεται στους 3,5t.
 
Στην πράξη, αυτό το καθιστά «ισοδύναμο» με τις συμβατικές / πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του ενώ την ίδια στιγμή, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως θα μπορεί να διέλθει από υδάτινα εμπόδια βάθους 600mm με την ελάχιστη απόσταση του οχήματος από το έδαφος να ορίζεται στα 210mm.
 
Την ίδια στιγμή αξίζει να σημειώσουμε πως ο οδηγός, θα έχει στη διάθεση του 4 επίπεδα ισχύος ως προς το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την κίνηση του οχήματος καθώς και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης με λειτουργία «Rough Terrain Mode».
 

Σε εκδόσεις με επιμυκημένη ή διπλή καμπίνα & πλούσιο εξοπλισμό

Με βάση τα όσα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, το νέο Isuzu D-Max EV θα προσφέρεται σε εκδόσεις με επιμυκημένη (Extended) ή διπλή (Double) καμπίνα, γεγονός που διασφαλίζει την πρακτικότητα και τους μεγάλους χώρους στο εσωτερικό για την μεταφορά έως πέντε ενήλικων επιβατών, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει στοιχεία όπως ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, οθόνη αφής για τα πολυμέσα 8-9 ιντσών, θερμαινόμενα καθίσματα με δερμάτινες επενδύσεις, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, ηχοσύστημα με έως 8 ηχεία κ.ά.
 
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία ανακοινώνει πως τα φύλλα σούστας για τον πίσω άξονα που απαντώνται στις συμβατικές εκδόσεις, έχουν αντικατασταθεί από νέου τύπου «De-Dion» ανάρτηση στην ηλεκτρική έκδοση, γεγονός που βελτιώνει σημαντικά την ευστάθεια αλλά και την ποιότητα κύλισης του (μείωση κατά 10% των κραδασμών & του θορύβου που γίνονται αντιληπτά εντός της καμπίνας).
 

Συνέχεια του άρθρου >>>