ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Toyota Hilux Hybrid: Τι το κάνει «ξεχωριστό»;

1.062 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2025)
Toyota Hilux Hybrid: Τι το κάνει «ξεχωριστό»;

Toyota Hilux Hybrid: Τι το κάνει «ξεχωριστό»;

Toyota Hilux Hybrid: Τι το κάνει «ξεχωριστό»;

Toyota Hilux Hybrid: Τι το κάνει «ξεχωριστό»;

Toyota Hilux Hybrid: Τι το κάνει «ξεχωριστό»;

Toyota Hilux Hybrid: Τι το κάνει «ξεχωριστό»;

  • Toyota Hilux Hybrid: Τι το κάνει «ξεχωριστό»;
  • Toyota Hilux Hybrid: Τι το κάνει «ξεχωριστό»;
  • Toyota Hilux Hybrid: Τι το κάνει «ξεχωριστό»;
  • Toyota Hilux Hybrid: Τι το κάνει «ξεχωριστό»;
  • Toyota Hilux Hybrid: Τι το κάνει «ξεχωριστό»;
  • Toyota Hilux Hybrid: Τι το κάνει «ξεχωριστό»;

Αποκλειστικά ως διπλοκάμπινο, με δύο εκδόσεις εξοπλισμού
Τα –πολλαπλά- οφέλη του υβριδικού συστήματος κίνησης
Με αυτόματο κιβώτιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη 4κίνηση «Multi-Terrain Select»
Μπορεί να μεταφέρει έως 1t. φορτίου ή να ρυμουλκήσει έως 3,5t.

Αποκλειστικά ως διπλοκάμπινο, με δύο εκδόσεις εξοπλισμού

H Toyota Professional, προσφέρει πλέον και στην ελληνική αγορά μια νέα –υβριδική- έκδοση του δημοφιλούς Pick-Up της, του Hilux. Οι εκδόσεις «mHEV» (Mild Hybrid) είναι διαθέσιμες μόνο στην διπλοκάμπινη έκδοση αμαξώματος, στα επίπεδα εξοπλισμού «Cruiser» & «Invinsible», με κόστος αγοράς από 48.640€ και 52.460€ αντίστοιχα.
 
Όπως είναι φυσικό, ο εξοπλισμός τόσο στον τομέα της άνεσης, όσο και της ασφάλειας & της συνδεσιμότητας, είναι πληρέστατος.
 

Τα –πολλαπλά- οφέλη του υβριδικού συστήματος κίνησης

Με βάση τον πετρελαιοκινητήρα των 2,8λτ. με απόδοση 204hp και 500Nm ροπής, η Toyota έχει προσθέσει έναν ηλεκτρικό εναλλάκτη / κινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Η τελευταία εδράζεται κάτω από τα καθίσματα των πίσω επιβατών και έχει βάρος μόλις 7,6kg.
 
Στην πράξη, το σύστημα φορτίζει την μπαταρία κατά την επιβράδυνση του οχήματος και αντλεί ενέργεια από αυτήν κατά την επιτάχυνση, προκειμένου να προσφέρει επιπλέον 16 άλογα ισχύος και 65Nm ροπής, όταν αυτό κριθεί αναγκαίο.
 
Ωστόσο, επηρεάζει σημαντικά τη λειτουργία του οχήματος και σε άλλους τομείς όπως η μείωση των κραδασμών και του -παραγόμενου από τον κινητήρα- θορύβου, η καλύτερη απόκριση και ομαλότερη λειτουργία στις επιβραδύνσεις / επιταχύνσεις καθώς και στην δυνατότητα μείωσης του ρελαντί του κινητήρα στις 600 σ.α.λ.(!). Όλα τα παραπάνω, επιφέρουν μεταξύ άλλων και μείωση της κατανάλωσης έως και 5%.
 

Έκδοση Double Cab Hybrid 48V
Κινητήρας 2,8lt. Hybrid 48V
Καύσιμο Πετρέλαιο
Κυβισμός 2.755
Ισχύς (hp/σ.α.λ.) 204 (+16) / 3.000-3.400
Ροπή (Nm/σ.αλ.) 500 (+65) / 1.600 - 2.800
Κιβώτιο Auto, 6 σχ.
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 175
0 - 100km/h (δλ.) 10,7
Μέση κατανάλωση (lt./100km) 10,1
Εκπομπες CO2 (gr/km) 265
Δεξαμενή καυσίμου (lt.) 80
* Eργοστασιακές μετρήσεις  

Με αυτόματο κιβώτιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη 4κίνηση «Multi-Terrain Select»

Μέσω του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων (6 σχ.), επιτυγχάνεται μέση κατανάλωση από 10,7lt./100km ωστόσο, χάρη στο νέο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του συστήματος τετρακίνησης, «Multi-Terrain Select», επιτυγχάνονται και εξαιρετικές ικανότητες κίνησης… εκτός δρόμου, δεδομένου ότι –δομικά- το υβριδικό σύστημα δεν έχει «ευπάθειες».
 
Το Multi-Terrain Select προσφέρει στον οδηγό έξι προφίλ λειτουργίας του κινητήρα, της ανάρτησης & του συστήματος πέδησης, ανάλογα με το είδος της διαδρομής που ακολουθείται (Sand, Mud, Rock, Dirt, Snow, Auto).
 
Σε συνδυασμό με την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος των 310mm και την ικανότητα διέλευσης από υδάτινα εμπόδια βάθους έως 700mm, το Toyota Hilux Hybrid 48V διατηρεί τον «αδάμαστο» χαρακτήρα και των υπολοίπων εκδόσεων.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>